Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Για το βιβλίο της Χαράς Νικολακοπούλου «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος» (Θράκα, 2018) ‒ γράφει η Λίλια Τσούβα στο "φρέαρ"
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά

Χωρίς αποσιωποίηση – Anne Sexton
Με αφορμή την τρίτη συνάντηση του κύκλου «Χωρίς αποσιωποίηση» την Πέμπτη 13/12 στις 19.00 στο Free Thinking Zone, που είναι αφιερωμένη στην Αν Σέξτον, η συντονίστρια του κύκλου Αγγελική Λάλου παρουσιάζει μια απόπειρα απόδοσης του ποιήματος “Said The Poet To The Analyst” από την πρώτη συλλογή της Sexton, “To Bedlam and Part Way Back” («Προς το Μπέντλαμ και εν μέρει προς τα πίσω» / 1960)


Said The Poet To The Analyst
My business is words. Words are like labels,
or coins, or better, like swarming bees.
I confess I am only broken by the sources of things;
as if words were counted like dead bees in the attic,
unbuckled from their yellow eyes and their dry wings.
I must always forget how one word is able to pick
out another, to manner another, until I have got
something I might have said…
but did not.
Your business is watching my words. But I
admit nothing. I work with my best, for instance,
when I can write my praise for a nickel machine,
that one night in Nevada: telling how the magic jackpot
came clacking three bells out, over the lucky screen.
But if you should say this is something it is not,
then I grow weak, remembering how my hands felt funny
and ridiculous and crowded with all
the believing money.

Είπε ο Ποιητής στον Αναλυτή
Δουλειά μου είναι οι λέξεις. Οι λέξεις είναι σαν ετικέτες,
ή νομίσματα, ή για να το πω καλύτερα, σμήνη από μέλισσες.
Ομολογώ ότι διαλύθηκα μόνο από την πηγή των πραγμάτων∙
λες κι οι λέξεις μετρούνται όπως οι νεκρές μέλισσες στη σοφίτα,
ξεγυμνωμένες από τα κίτρινα μάτια και τα ξεραμένα φτερά τους.
Πρέπει συνέχεια να ξεχνώ πόσο ικανή είναι μια λέξη να διαλέγει
μιαν άλλη, πώς ξεσηκώνει την επόμενη, μέχρι να έχω εγώ κάτι
που θα μπορούσα να πω
μα δεν είπα.
Δουλειά σου είναι να προσέχεις τις λέξεις μου. Όμως εγώ
δεν παραδέχομαι κάτι. Δουλεύω πολύ καλύτερα, για παράδειγμα,
όταν μπορώ να γράφω το δικό μου εγκώμιο για έναν κουλοχέρη,
όπως τη νύχτα στη Νεβάδα: με την ανάμνηση του πώς εκείνο το μαγικό τζακ ποτ
φανερώθηκε κροταλίζοντας με τις τρεις καμπανούλες πάνω στην τυχερή οθόνη.
Αλλά αν τυχόν πρέπει να πείτε ότι αυτό είναι κάτι που δεν είναι,
τότε αποδυναμώνομαι, ανακαλώντας πόσο παράξενες και γελοίες ένιωσαν
οι παλάμες μου όταν γέμισαν
με όλο αυτό το καταπίστευμα.
(*­ευχαριστίες στις Ζ.Α. και Μ.Κ. για τη βοήθειά και τα σχόλιά τους)
Free Thinking Zone: Σκουφά 64 και Γριβαίων, 106 80 Αθήνα, 210 3617461, F: Free Thinking Zone, T:@freethinkinzone, Y: Free Thinking Zone, I: Free_Thinking_Zone

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA