πολύτιμος υποστηρικτής του Ulysses Shelter
Στο Άκη Παραφέλα και την "παρασημαντική" (Εκδόσεις Θράκαα, 2018) το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου στην Ποίηση, του περιοδικού "ο αναγνώστης".
H Κατερίνα Τσιτσεκλή γράφει για την "Ηλεκτρογραφία" (Εκδ. Θράκα, 2018) του Ζ. Δ. Αϊναλή στο "Στίγμα Λόγου".
πολύτιμος υποστηρικτής του Ulysses Shelter
Η Μάνια Μεζίτη γράφει για τη "Διώρυγα μεταφύ νεφών" (Εκδόσεις Θράκα, 2018) του Φάνη Παπαγεωργίου.




Αγαπητή Μυρτώ Χμιελέφσκι,

"Μουάρεσεηποίησήσουκαλή"

Θα της ταίριαζε ένα μεταφυσικό άνοιγμα.

Πολύ ενδιαφέρουσα η τριβή σου μες στην πολιτεία.

Πέτρος Γκολίτσης


Υ.Γ.1: Το μήνυμά σας δεν παραδόθηκε στο myrto_?arsa?@?????.com, επειδή η διεύθυνση δεν ήταν δυνατό να βρεθεί ή δεν είναι σε θέση να λαμβάνει αλληλογραφία.

Υ.Γ.2: Το "Μουάρεσεηποίησήσουκαλή" παραπέμπει στο “γειασαςτικανετεπαιδιακαλα” του Μπαγκλαντεσιανού πωλητή χαρτομάντηλων του ποιήματος «Άνθρωπος που χαιρετώ».

Υ.Γ.3: Η Μυρτώ Χμιελέφσκι γεννήθηκε στη Στοκχόλμη το 1975. Είναι εικαστικός και ζει στην Αθήνα.

Υ.Γ.4: Στην ποίησή της, πέρα από τους ζουμερούς χουρμάδες που φυτρώνουν μπροστά από το σπίτι της, και το αστικό εξώφυλλο του βιβλίου, παρελαύνουν «άτακτα» πρόσωπα, αντικείμενα, στιγμιότυπα (ως slices of life), ήλιοι, πορσελάνες και ένας «σβέρκος και μαλλιά ή [ένα] πρόσωπο άδειο από χαρακτηριστικά» (βλ. το ποίημα «Για τον ήλιο»). Το οποίο και παραπέμπει, με τη σειρά του, στην φωτογραφία του «αυτιού του βιβλίου», σε μια «άδεια» δηλαδή καρέκλα, εικαστικά δοσμένη, που φαίνεται να γέρνει προς τα μπρος, ενώ στην πραγματικότητα κεντρομόλα αυτό-αναφέρεται συστρεφόμενη προς εαυτόν. Σε αντίθεση με την ποίησή της.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA