Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.




Αγαπητή Μυρτώ Χμιελέφσκι,

"Μουάρεσεηποίησήσουκαλή"

Θα της ταίριαζε ένα μεταφυσικό άνοιγμα.

Πολύ ενδιαφέρουσα η τριβή σου μες στην πολιτεία.

Πέτρος Γκολίτσης


Υ.Γ.1: Το μήνυμά σας δεν παραδόθηκε στο myrto_?arsa?@?????.com, επειδή η διεύθυνση δεν ήταν δυνατό να βρεθεί ή δεν είναι σε θέση να λαμβάνει αλληλογραφία.

Υ.Γ.2: Το "Μουάρεσεηποίησήσουκαλή" παραπέμπει στο “γειασαςτικανετεπαιδιακαλα” του Μπαγκλαντεσιανού πωλητή χαρτομάντηλων του ποιήματος «Άνθρωπος που χαιρετώ».

Υ.Γ.3: Η Μυρτώ Χμιελέφσκι γεννήθηκε στη Στοκχόλμη το 1975. Είναι εικαστικός και ζει στην Αθήνα.

Υ.Γ.4: Στην ποίησή της, πέρα από τους ζουμερούς χουρμάδες που φυτρώνουν μπροστά από το σπίτι της, και το αστικό εξώφυλλο του βιβλίου, παρελαύνουν «άτακτα» πρόσωπα, αντικείμενα, στιγμιότυπα (ως slices of life), ήλιοι, πορσελάνες και ένας «σβέρκος και μαλλιά ή [ένα] πρόσωπο άδειο από χαρακτηριστικά» (βλ. το ποίημα «Για τον ήλιο»). Το οποίο και παραπέμπει, με τη σειρά του, στην φωτογραφία του «αυτιού του βιβλίου», σε μια «άδεια» δηλαδή καρέκλα, εικαστικά δοσμένη, που φαίνεται να γέρνει προς τα μπρος, ενώ στην πραγματικότητα κεντρομόλα αυτό-αναφέρεται συστρεφόμενη προς εαυτόν. Σε αντίθεση με την ποίησή της.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA