Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Πέτρος Μπιρμπίλης έχει εκδώσει τις
συλλογές διηγημάτων «Έχω μόνο εσένα»
και «Ξυπόλητος», τη βιογραφία της Μαλ-
βίνας Κάραλη και την ποιητική συλλογή
«Η Μέρα που χάθηκε μέσα σε μια άλλη».
Στο παρελθόν, έχει σκηνοθετήσει την
Έλενα Ναθαναήλ και τα βίντεο κλιπ των
Stereo Nova.




από το οπισθόφυλλο του "Μπελ Ετουάλ":

“Τικ τακ”, “τικ τακ”. Οι δείκτες τραγουδούσαν το τραγούδι
του χρόνου. Χτυπηματάκια που ένωναν το παρελθόν με το
παρόν. Το βράδυ στο “Μπελ Ετουάλ” μ’ αυτό το δωμάτιο.
Όταν τα “τικ τακ” σταματούσαν, η Αθηνά θα ξυπνούσε απ’
τον ύπνο της. Και ορίστε! Τα βλέφαρα άνοιξαν κι αποκαλύ-
φθηκαν δυο μικρές, θολές λίμνες. Μέσα τους αντικατοπτρί-
στηκαν τα χρόνια που έζησαν μαζί. [...] Η Αθηνά θυμόταν
πολύ καλά όσα είχαν συμβεί. Το κακό ξεκίνησε λίγους μήνες
πριν από το δυστύχημα, όταν οι γιατροί διέγνωσαν την
ασθένεια της αδελφής της. Κανείς δεν ήθελε να το πιστέψει.
Ήλπιζαν. Η ίδια είχε καταλάβει ότι δε θα ζούσε όπως οι
υπόλοιποι άνθρωποι, αλλά με τον καιρό το ξέχασε. Το πα-
ρέβλεψαν όλοι μαζί. Όμως οι νυχτερίδες που την κυνηγούσαν
επέστρεψαν. Το βράδυ μετά το “Μπελ Ετουάλ”.

 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA