Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


εκδόσεις Κέδρος


el Dorado

οι φάκελοι των λογαριασμών ανοίγονται με δυσκολία. καλά σφραγισμένοι προστατεύουν πλήρως το ενδεχόμενο απώλειας του πληρωτέου εντύπου. κάθε φορά που νευρικά τους έσκιζε, αφού ποτέ δεν τους άνοιγε, άκουγε διαφήμιση χάρτινου κύματος σε φωτογραφία παραλίας. ο Αλόνσο Κιχάνος περιμένει, αξύριστα πρωινός, στην ουρά ενός καταστήματος τυχερών παιγνίων προκειμένου να πληρώσει. τα ανά πεντάλεπτο στοιχήματα της πρωινής βάρδιας, καίτοι ξεμέθυστα, δεν είναι περισσότερο ελπιδοφόρα. καθώς πλησιάζει παρατηρεί φευγαλέα, άλλωστε, τον έτη παραπάνω από μεσήλικα (βαδίζει με τα μάτια και με την καχυποψία κρυψίνου χρυσοθήρα) μ’ έναν φάκελο σχεδόν ιλουστρασιόν (προεξέχει στην εξωτερική τσέπη καθημερινού φασόν σακακιού, χρώματος βαριέμαι). στο εξώφυλλο του φακέλου με υποσχετικά στοιχεία και γκραβούρες το σήμα του κρατικού λαχείου. ξεμυτίζουν, αρκετοί θα έλεγες, οι για την επόμενη κλήρωση λαχνοί


πέρασε και δεν ακούμπησε

άχυρο πιθανόν ο ποιητής
τα λόγια του καρφίτσα
διό δυάρα δεν δίνω για τους πύργους
άσε που φαίνονται για πανδοχεία
χίλιες φορές το προτιμώ δυό στίχους
με μυρωδάτη αίγλη ματαιοποινίτη
να καταστρώνω στα ποτοπωλεία

χαρτοπετσέτα και μολύβι μου αρκούνε
φάντασμα στα μουλωχτά
καθώς οι δίπλα μου χαζολογούνε
σονέτα χτίζω διθυραμβικά

προσεχώς η παρουσίαση στους ανεμόμυλους
με home de paille στις κερκίδες
μαζί τους θα ’μαι και γω
χειροκροτήματα νωθρά

διασώστης βέβαια δεν είσαι ποιημάτων
ίσως ούτε καν ένα απ’ αυτά να σε λυτρώσει
(κι αν με μολύβια κεντάς παρενδυσίες
ανάποδα το δέρμα σου και να γυρίσεις
πάλι τον θάνατο περιφρουρεί)
μα κάπως έτσι αφάνταστα το διασκεδάζω
φυγάδες δευτερόλεπτα να υποθάλπω

από την μπάρα μέσα η Χριστίνα με την Έλλη
μας δελτιώσανε για τρωκτικά
μα μιας και ήρθες τώρα δα τυχαία
στο «αλομπάρ» ας πιούμε, για καλό,
τα ποτηράκια μας παρέα



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA