Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου






















 Στέλιος Γιαννίκης
Δύο ποιήματα από το "Έποψις στυτικής αμυχής"

Η ΥΠΑΡΞΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ

Στο αφόρητο άστυ
στην επαρχεία
παντού
ο άνθρωπος είναι η Διακοπή
από τα πέλματα
μέχρι την ψηλότερη τρίχα της κεφαλής
του
τοπίου
αν σκάψεις το εμπόδιο βελτιώνεται
αυτό το πράγμα κάποιες φορές
υπάρχει ανάποδα
το πως είναι
όλο το άγνωστο
της ζωής
ζήτημα


* **

Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ


Από το διήθημα της Παρτίδας:
όλα είναι σε λάθος θέση
τα παίρνεις και τα τοποθετείς στην σωστή
πλημμυρίζοντας αξία τα μέχρι
πρότινος αποφάγια
όλα υπάρχουν σε λάθος θέση
όλα ξεκινούν μ ένα λάθος
η εμπειρία είναι φενάκη
που λέει
μην κοιτάς τίποτα
ως το Τάο
οι πρόγονοι σου ζήσαν την ανοχή τους
οι καρδιακοί χτύποι μου φαίνονται
με αναξιοποίητα
εξογκώματα χρυσαφένια

 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA