Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


Σταμάτης

Tον άκουσα να παίζει στο δωμάτιο του πατέρα
δίχως φίλους και βαριέται τις κονσόλες
είναι στο δωμάτιο του πατέρα
ο πατέρας έχει μαγαζί
τώρα μιλάει στο τηλέφωνο
φίσκα στις δουλειές και τις ευθύνες.
Ο Σταμάτης είναι δεκατέσσερα
και είναι στο δωμάτιο
ενοχλεί πολύ
δεν λέει να βγεί μια βόλτα
δε νοιάζεται να πάει να φύγει
να βρεί κανένα φίλο
το πάει φιρί-φιρί να γίνει σαν τον ξάδερφό του
αμόρφωτο ρεμάλι
μπορεί και νʼ αποτύχει στην οδήγηση
μπορεί και νʼ αποτύχει στις γυναίκες
πρέπει να φύγει απʼ το δωμάτιο.
-Φύγε ρε Πούστη!
-Πάλι τα νεύρα σου έχεις;
Είμαι στην άλλη άκρη της γραμμής
μιλάμε για το μαγαζί
για μια παραγγελία
το παιδί δεν έφυγε
το τηλέφωνο έκλεισε.

                                   Ιανουάριος 2017 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA