Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά



Ευκτική


Να ξαπλώναμε μαζί
σε ένα γκρι δωμάτιο
σε ένα θολό κρεβάτι
γεμάτο λεκέδες και
χάρτινες ημιτέλειες

Να ξαπλώναμε μαζί
σε σίγαση
χωρίς πεζούς στομαχικούς ήχους,
ιδρώτα
χωρίς καμία κατάχρηση
του αέρα

Να υπήρχαμε σαν
τις απόλυτες
τιμές μας

Να ξαπλώναμε
μαζί
σε κενό αέρος.
Σε κενό.
Να μετεωριζόμασταν.





Στο εργαστήρι του Ege


Ήταν τότε που
με πηλό δημιούργησε
αγωνία
παρήγαγε όνυχα και
προσωπογραφίες
τα σερβίτσια του βραδινού
και γύρω τους στάχτες και
αποτσίγαρα και
μετέωρες βλεφαρίδες

Ήταν τότε που έβαλε
μπρούτζινες λεπτομέρειες
Σημεία στίξης για να συγκρατήσει
το χάος
μερικές άνω τελείες
για το μυστήριο
ποδιά για να μη λερώσει τα ρούχα του
αλκοόλ για να μη λερώσει το μυαλό του.

Τον πρωτόπλαστό του
τον έπλασε
αυτάρκη
φυγόκεντρα να περιστρέφεται
γύρω από τον εαυτό του.

Δήθεν δεν ήξερε πως
τα ακέραια σπάνε
πρώτα.



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA