Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


Ο χορός των ψευδαισθήσεων

Ι. Αξιολάτρευτη δεσποινίς εκτίμησα το διαπεραστικό άγγιγμα κατά τη διάρκεια του χορού καθώς μετά από κάθιδρες νύχτες εφηβικής αμηχανίας κι αναπάντεχες περιστροφές στη δίνη κεκαλυμμένων παρορμήσεων βρεθήκατε να υποκλίνεστε με κείνο το αιματοβαμμένο νυφικό· τεκμήριο απόπειρας φόνου μιας ακατέργαστης επιθυμίας να σας φιλήσω.

ΙΙ. Κι ήταν που δεν σας άρεσε το ταγκό … θα κολυμπούσαμε στην ιστορία σαν δυο αθάνατοι κύκνοι.

III. Θα ήμουν αγενής αν δεν ομολογούσα πως είμαι ο Εσταυρωμένος των ματιών σας.


Βέροια Ιούλιος 2016
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA