Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Yet there is 
no return: rolling up out of chaos, 
a nine months' wonder, the city 
the man, an identity — it can't be 
otherwise — an 

interpenetration, both ways.

William Carlos Williams, “Paterson”

Ένας από τους πλέον ιδιόρρυθμους εκπροσώπους του ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου, ο Jim Jarmusch, επιστρέφει με ένα απλό και ταπεινό αφήγημα, αφορμή ενός από τα διασημότερα ποιήματα του Αμερικανού ποιητή Γουίλιαμ Κάρλος Γουίλιαμς, το Paterson.

Ποίημα, ποιητής και πόλη συμπράττουν σχεδόν αθόρυβα για να σκιαγραφηθεί η καθημερινή -διάρκειας μιας εβδομάδας- ρουτίνα του μετρημένου, λιγομίλητου και φιλήσυχου Paterson (Adam Driver), ποιητή και οδηγού αστικού λεωφορείου στην μικρή πόλη Paterson του New Jersey των ΗΠΑ.


Κάθε ημέρα του ήρωα πανομοιότυπη: πρωινό ξύπνημα λίγα λεπτά πριν τις έξι και μισή, μοναχικό πρωινό στην κουζίνα, με τα πόδια στο αμαξοστάσιο, οι πρώτοι στίχοι στο «μυστικό τετράδιο» πριν το πρώτο δρομολόγιο. Οι εικόνες του ωραρίου στους δρόμους της πόλης συνθέτουν έναν ποιητικό καμβά που ίσως μόνο τα μάτια του Paterson μπορούν να συλλάβουν. Νωρίς το απόγευμα επιστροφή στο σπίτι. Δείπνο με την όμορφη Ιρανή αγαπημένη του Laura (Golshifteh Farahani) κι έπειτα βραδινή βόλτα με τον Marvin, ένα αξιολάτρευτο αγγλικό μπουλντόγκ. H μέρα κλείνει με μπύρα στην αγαπημένη παμπ. Σαν μία ανάλαφρη ειρωνεία να διαπερνά την αφήγηση.


Ο Γουίλιαμς, ο Γκινσμπέργκ, o Φρανκ Ο’Χάρα, ο Λου Κοστέλο και η ποίηση της καθημερινότητας. Ένα μπλε σπιρτόκουτο, οι καταρράκτες της πόλης, δίδυμα αδέρφια διάσπαρτα σε κάθε πλάνο, το ξεχαρβαλωμένο ξύλινο γραμματοκιβώτιο της αυλής, οι φωνές των ανθρώπων, οι μικρές αθώες νευρώσεις του καθενός. Η Laura ζωγραφίζει ασπρόμαυρες γραμμές και κύκλους σε κάθε επιφάνεια, ο μπάρμαν συλλέγει αποκόμματα εφημερίδων και φωτογραφίες διάσημων εκλιπόντων της μικρής πόλης, η αστεία επιμονή του μελαψού ηθοποιού να παραμείνει στο πλευρό της πρώην αγαπημένης του.

Όνειρα που ζητούν ενσάρκωση, ένα-δύο ποιήματα που συνθέτονται αργά και το απροσδόκητο τέλος που επισημαίνει την νομοτέλεια της φθοράς και της αναδημιουργίας. Όμορφος κινηματογράφος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA