Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου


ΤΟ ΜΑΝΤΙΛΙ

Καθίσαμε στο πιο ήσυχο μέρος της καφετέριας.
Ίδρωνε, πάλι  και συνέχεια ίδρωνε,
κι όσο μπορούσε φλεγόμενος από ταραχή,
με ένα μαντίλι σκούπιζε το πρόσωπο και τον λαιμό του.
Δεν το έζησα ξανά ένας άνδρας
να γίνεται καταϊδρωμένος
από ερωτική επιθυμία για μένα.

Όπως δεν χορταίνουμε τις ηλιόλουστες μέρες,
 έτσι ποτέ δεν χορταίνουμε να μας επιθυμούν





ΥΠΟΓΕΙΟ ΡΕΥΜΑ

Παρατηρούσα και βυθίστηκα στο άλμπουμ περίφημου φωτογράφου.
Άκρως καλαίσθητες κι ευφάνταστες οι συλλήψεις του.
Το υπόγειο ρεύμα που εισχωρούσε στο σύνολο των φωτογραφιών
ήταν η σεξουαλικότητα,
γι’ αυτό και οι περισσότερες ήταν γυμνά.
Εστίαζε στο βαθύ
κι ακαταπόνητο κοίτασμα της σεξουαλικότητας.

Η μνήμη αστραπιαία με πήγε στη σεξουαλικότητα
από αγάπες μου.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA