Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


ΤΟ ΜΑΝΤΙΛΙ

Καθίσαμε στο πιο ήσυχο μέρος της καφετέριας.
Ίδρωνε, πάλι  και συνέχεια ίδρωνε,
κι όσο μπορούσε φλεγόμενος από ταραχή,
με ένα μαντίλι σκούπιζε το πρόσωπο και τον λαιμό του.
Δεν το έζησα ξανά ένας άνδρας
να γίνεται καταϊδρωμένος
από ερωτική επιθυμία για μένα.

Όπως δεν χορταίνουμε τις ηλιόλουστες μέρες,
 έτσι ποτέ δεν χορταίνουμε να μας επιθυμούν





ΥΠΟΓΕΙΟ ΡΕΥΜΑ

Παρατηρούσα και βυθίστηκα στο άλμπουμ περίφημου φωτογράφου.
Άκρως καλαίσθητες κι ευφάνταστες οι συλλήψεις του.
Το υπόγειο ρεύμα που εισχωρούσε στο σύνολο των φωτογραφιών
ήταν η σεξουαλικότητα,
γι’ αυτό και οι περισσότερες ήταν γυμνά.
Εστίαζε στο βαθύ
κι ακαταπόνητο κοίτασμα της σεξουαλικότητας.

Η μνήμη αστραπιαία με πήγε στη σεξουαλικότητα
από αγάπες μου.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA