Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
 Μαρία Θ. Αρχιμανδρίτη
Σιδηρά Παρθένα

Από ένα αγκάθι είχαν
εναποθέσει μέσα της
ως φόρο τιμής.
Με κεφάλι ρόδο
Και κλίση στο ανήλιο.
Δεν είχε όνομα
Και  δεν την ονόμαζε κανείς.
Ποιος φυγαδεύει σπίτι του
την εσχατιά;
Το πρόσωπο της  γύριζε μονάχα
στον αναστεναγμό
και  στον  επιθανάτιο ρόγχο
Τα βράδια την πόρτα της χτυπούσαν
ρυτιδιασμένα αγόρια.
Στην αγκάλη της τα νανούριζε 
και στράγγιζε η μνήμη τους ανάμεσα
στα πόδια της.
Έμμηνος σήψη.
Στο λυκαυγές απλώνει  τα σεντόνια
της
αστράφτουν στο φεγγαρόφως
τα γυμνά οστά της.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA