Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Θοδωρής Σαρηγκιόλης
Η στάχτη μόνο

Οι γρίλιες τ’ απογεύματα πεντάγραμμα
Ποιάς μουσικής την σημειογραφία θα ντυθούν
Το αίμα τ’ ουρανού για να γνωρίσουν;
Ποια κόλαση προϊστορική αγάπησαν
Ανέραστες να κυλιστούν στη λάβα
Να εξαϋλωθούν
Πιστεύοντας πως κάηκαν
Στη φλόγα της αγάπης;
Ούτε η φωτιά ούτε ο καπνός
Τα ίχνη τους θ’ αφήσουν
Για να θυμόμαστε εμείς
Το άγαλμα μιας μελωδίας.

Η στάχτη μόνο θα τις νοσταλγεί
Γι’ αυτό που δεν υπήρξαν.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA