Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Νίκος Δασκαλόπουλος
Ανακατανομή

μέσα σε μια κλειστή λευκή έκταση
παίζει ο Πυθαγόρας μουσική
για την ψυχή της τίγρης,
μα εκείνη πηδάει στην ανοιχτότητα
της Ιστορίας.
ο Πυθαγόρας την ονειρεύεται, ακόμα
κι αν η τίγρη ενίοτε -όπως στα
περισσότερα όνειρα- αλλάζει σχήμα
ή γίνεται κάτι εντελώς άλλο·
εφήμερο.
η τίγρη όμως ακούει τη μουσική
του Πυθαγόρα και μέσα στα άλματά της,
τον βρίσκει η ψυχή της.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA