Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου

Ακάθιστος Ύμνος

Ο Θεός θολός μέσα στο θάλαμο του
σημάδευε το φως με τη σφεντόνα
μετρούσε με τις παλάμες του την απόσταση
από το κομοδίνο μέχρι το κρεβάτι
και από το ορεκτικό μέχρι το κυρίως πιάτο
από τη συννεφιά των συνδαιτυμόνων
μέχρι τη χαρά των συντρόφων
έφτιαχνε λεκέδες στο τραπεζομάντηλο
καθώς δοκίμαζε να εκσφενδονίσει τη σούπα
στη χοάνη του στόματος Του
βρίσκοντας χάρτες στο τραπεζομάντηλο

και οι λεκέδες μίκραιναν τις αποστάσεις των πιάτων
και οι αποστάσεις των πιάτων Του θύμιζαν την παλάμη Του
και η παλάμη Του δεν έφτανε το κρασί
ούτε με τη σφεντόνα
και το έχυνε
για να ταράξει τις θάλασσες
και στα πεσμένα ψίχουλα
σχημάτιζε το Υιό Του

πάνω στο γραφείο
δίπλα στη φωτογραφία


Ο νόμος της βαρύτητας

Μόλις ίδια πρόσωπα
φυτρώσουν σε διαφορετικά μοτίβα
ονείρων
εντοπίζεται στο χάρτη
το σημείο υπέρβασης της βαρύτητας

ακόμα κι αν εν μέσω
φθινοπώρου
τα φύλλα έχουν βαλθεί
να χωρέσουν όλα
στην περίμετρο του δέντρου
πιάνοντας κάθε φορά
ξεχωριστό στασίδι

γιατί οι αγαπημένοι δεν γνωρίζουν
την πτώση μέσα από το βάρος
αλλά μέσα από άδειασμα
της κάνουλας της μέρας
στις αποστάσεις
από το κρεβάτι
όπου το φως απλώνει
την αρίδα του

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA