Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Η ταινία βασισμένη στο ανέκδοτο σενάριο αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούλιο του 2018

Ένα ανέκδοτο σενάριο του διάσημου σουηδού σκηνοθέτη και σεναριογράφου Ίνγκμαρ Μπέργκμαν θα γυριστεί ταινία και αναμένεται να βγει στις οθόνες τον Ιούλιο του 2018, με αφορμή τα 100 χρόνια από την γέννησή του (14 Ιουλίου 1918).

Τα «Εξήντα τέσσερα λεπτά με την Ρεβέκκα» είναι η ιστορία μίας καθηγήτριας κωφάλαλων παιδιών η οποία πηγαίνει τα βράδια σε κλαμπ ανταλλαγής συντρόφων, ψάχνοντας να βρει κάποιον για άγριες σεξουαλικές επαφές.

Γυρίζουμε πίσω στον απόηχο της γαλλικής επανάστασης, το 1968. Τότε ο σουηδός σκηνοθέτης είχε συλλάβει το πορτρέτο μίας γυναίκας έτοιμης για καινούργιες εμπειρίες, απελευθερωμένη, ακραία. Ο Μπέργκμαν σχεδίαζε με το σενάριο αυτό να κάνει μία συλλογική ταινία με την συμμετοχή των Φελίνι και Κουροσάβα!!!... δυστυχώς τα σχέδια αυτά έμειναν στο συρτάρι για δεκάδες χρόνια. Ευτυχώς όμως, ποτέ δεν είναι αργά. Το ίδρυμα Μπέργκμαν που έχει τα δικαιώματα όλων των σεναρίων του διάσημου σκηνοθέτη-σεναριογράφου το ανακάλυψε και βρήκε τελικά!

«Σε όλες τις ταινίες του Μπέργκμαν οι γυναίκες είναι δυνατές, χειραφετημένες, εδώ όμως σε αυτό το σενάριο πάει ακόμα πιο μακριά», λέει η γνωστή σουηδέζα σκηνοθέτης Σουζάν Όστεν, η οποία θα μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη το σενάριο του διάσημου συμπατριώτη της.

Η ανακάλυψη αυτού του σεναρίου μπορεί να συγκριθεί με εκείνη «ενός ανέκδοτου χειρόγραφου του Χεμινγουέι, ή ενός άγνωστου πίνακα του Πικάσσο», λέει ο διευθυντής του ιδρύματος Μπέργκμαν, Γιαν Χόλμπεργκ. «Στο τέλος της δεκαετίας του 1960 ο Μπέργκμαν ήταν στην κορυφή της καριέρας του, δεν υπάρχει κανένα άλλο ανέκδοτο έργο του εκείνης της περιόδου, πρόκειται για κάτι εντελώς καινούργιο», προσθέτει.

Την χαρά όμως της ανακάλυψης του ανέκδοτου σεναρίου διαδέχθηκε η απορία όλων των θαυμαστών του μετρ του παγκόσμιου κινηματογράφου, όταν ανακοινώθηκε το όνομα του σκηνοθέτη. Πρόκειται για την Σουζάν Όστεν, δηλωμένη εχθρός του Μπέργκμαν η οποία για χρόνια τον κατηγορούσε ότι χρησιμοποιούσε την εξουσία του για να κλείνει τον δρόμο σε άλλους καλλιτέχνες.

Ωστόσο, η 72χρονη καλλιτέχνης, συγγραφέας πολλών θεατρικών έργων και ταινιών, στις οποίες αντανακλάται ο θαυμασμός της για τις χειραφετημένες γυναίκες, παθιάστηκε με το ανέκδοτο σενάριο λέγοντας μάλιστα ότι σε αυτό ο Μπέργκμαν αποδεικνύεται αυτό ακριβώς που ήταν, ένας πραγματικός φεμινιστής.

Η είδηση ότι θα γυρισθεί αυτή η ταινία έχει δημιουργήσει ήδη αναστάτωση σε όλους τους σινεφίλ ανά τον κόσμο, και όχι μόνο στους θαυμαστές και των δύο καλλιτεχνών. Φυσικό άλλωστε, η Όστεν παρότι κρατάει κρυφά τα χαρτιά της για τις λεπτομέρειες της ταινίας, αφήνει να εννοηθεί ότι θα προκαλέσει σοκ, χωρίς φυσικά να χρειάζεται να ζητήσει την άδεια τού σεναριογράφου, διάσημου σκηνοθέτη Ίνγκμαρ Μπέργκμαν.« Δεν θα μου επέτρεπε ποτέ να γυρίσω ταινία ένα σενάριό του, θα είχαμε «πιαστεί στα χέρια». Θα έλεγε:«τι ντροπή, πως θα μπορούσε αυτή η ιερά πόρνη να το κάνει αυτό;», μονολογεί η Όστεν.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA