Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Μαρία Θ. Αρχιμανδρίτη
Sequentia


Στάζει η βελόνα το χρώμα.
Απόκοσμη κλεψύδρα,
η μια σταγόνα μετά την άλλη
το δέρμα ποτίζει.
Ολόκληρος,
υποβρύχιος  χρησμός
σε πορσελάνινη μπανιέρα.
Ανάστροφη πλωτή γέφυρα
που μελάνι ξερνά
και τα νύχια μακραίνει.
«Saeculum obscurum»
ψιθυρίζει
και γδέρνει την σάρκα.
Σε φολίδες διαλύεται.
Δέρμα φιδιού.
Μένει διάφανος
Σώματος όνειρο.
Να επιπλέει το μέσα
και το μετά του.
Ανάγνωσμα σε μπραϊγ
τα εντόσθια νησιά του.
με την γλώσσα στα τυφλά
τον  γλύφει ο χρόνος
και απαγγέλει.
«Saeculum pessimum»

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA