Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


Έχω ένα καρφί στο λαιμό
και δυο στα γόνατα
κρεμιέμαι ανάποδα
σε μαύρο φόντο
γελώ τον πόνο για λίγο
με τις γραμμές των φρυδιών μου
η μία που καταλήγει σε απρόσφορο γέλιο
η άλλη πρόσφορο του γελωτοποιού
ώσπου να κολυμπήσω στο αίμα
ώσπου κολυμπάνε σμέρνες
κομματιάζοντας τη σάρκα μου
για να στηρίζομαι πάνω της με τα χέρια
όπως κάνει κατακόρυφο ένα παιδί
σε μια παραλία με πέτρες
ρωτώντας πόσο κοστίζει
η ηρεμία στον ουρανό
Κι έπειτα τρίζω τα δόντια
σαν να τρέχω σε παλιές σκάλες
Κατάβαση
Κατάβαση
για να μάθω πώς ακονίζεται η ταραχή
του τυφλοπόντικα
υπόγεια
Γι αυτό φοβάμαι τα αιχμηρά αντικέιμενα
μαχαίρι
ψαλίδι
κονσέρβα
Αλλά κυρίως τα αιχμηρά υποκείμενα
ανθρώπους που με πληγώνουν
ή εγώ που πληγώνω ανθρώπους
ή πάλι εγώ που πληγώνω τον εαυτό μου
Κι ακόμα περισσότερο φοβάμαι τις αιχμηρές έννοιες
έρωτας
θάνατος
μνήμη
Όμως θα κοπώ
απ’όλα τούτα στο σκοτάδι
για να γεμίσω τρύπες
ξεριζώνοντας το πρωί
ένα καρφί στο λαιμό
και δυο στα γόνατα
ξεκρέμαστη
πέρα δώθε
ζούδι που επιμένει να χορεύει
γύρω από την ενέργεια μιας αιμάτινης χορδής
του αγαλήνευτου ουρανού
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA