Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Επανένωση

Τυχαία βρεθήκαμε ύστερα από χρόνια
βγήκαμε για καφέ
είπαμε τα νέα μας
και ύστερα πάλι απ’ την αρχή
σαν να ’μασταν μόνοι χαμένοι σε νησί
σαν παιδαρέλια στην Εδέμ
με τα ρούχα μας όμως

Γυμνοί δεν γινόταν πια
να προχωρήσουμε στην αμαρτία




Ο θρόνος του αίματος

Ξάφνου το μαχαίρι
κι είναι ένα θαύμα η πληγή
Κόκκινος χρυσός
νερό στην έρημο του δέρματος
στην αδιάκοπη συνέχεια της επιδερμίδας
το αίμα κυλούσε
και θα κυλούσε ακόμα
αν εκεί επάνω δεν καθόταν
σαν στο θρόνο της μια μύγα




Ο καλλιτέχνης

Ωραία δουλεύει
ζυμώνοντας χώμα με λίγη κοπριά
και σιγά σιγά φτιάχνει κήπο
Είναι καλός- δείχνει
τι μπορεί να γίνει
σε αυτούς που με τίποτα δεν θέλουν
να λερώσουν τα χέρια τους




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA