Τα παιδιά της δευτέρας και τρίτης λυκείου του Μπίλεφελντ (Γερμανία) συζήτησαν με τον ποιητή Γιώργο Λίλλη μετά από πρωτοβουλία της φιλολόγου Χριστίνας Κοτρώτσου που είχε την ιδέα και την επίβλεψη της όλης προσπάθειας.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Για το βιβλίο της Χαράς Νικολακοπούλου «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος» (Θράκα, 2018) ‒ γράφει η Λίλια Τσούβα στο "φρέαρ"
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά

Eva Díaz Riobello
Από το μηδέν

«Σε παρακαλώ, να είσαι σύντομος», είπε ο δολοφόνος. Εγώ τον υπάκουσα. Ανέβηκα στο υπνοδωμάτιο της συζύγου μου και της έκανα έρωτα για τελευταία φορά. Σκέπασα τα παιδιά μου και τους είπα ένα όμορφο παραμύθι που άκουσαν συνεπαρμένα. Παρατήρησα τα προσωπάκια τους μόλις κοιμήθηκαν, προσπαθώντας να τα φανταστώ σε μια ενήλικη εκδοχή. Στο τέλος, κατέβηκα στο σαλονάκι, όπου εκείνος με περίμενε με έτοιμο το πιστόλι του. Μου πρόσφερε ένα πούρο και το καπνίσαμε σιωπηλοί. Μετά σήκωσα τις βαλίτσες μου και έφυγα δίχως να ακούσω τις κραυγές. Είναι δύσκολο να ξεκινάς από το μηδέν.

μετάφραση: Στάθης Ιντζές

 *

Η Eva Díaz Riobello (Avilés, Asturias, 30/07/1980) είναι Ισπανίδα συγγραφέας, που δραστηριοποιείται κυρίως στο διήγημα και στο μικροδιήγημα.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA