Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Χριστόφορος Τριάντης
Η ήττα της ποίησης

Στάλες ηδονής σκέπασαν τις λέξεις. 
Η ποίηση μολεύτηκε
από τις επιδράσεις του σώματος .
Το πνεύμα της ηττήθηκε
απ’ τα μασκαρέματα των οφθαλμών
και  τις απολήξεις των αδένων.
Φτυαρίστηκε στους περιβόλους  των ταχυπληρωμών 
και των μάταιων προσδιορισμών της ζωής .
Ο ποιητής σαν ταγός τής καταλλαγής,
έπλεξε το εγκώμιο του θανάτου,
μιας κι οι ώρες του τέλους είναι σαφώς
πασαλειμμένες με χρώματα
(κι αρώματα)  ηδονικών καταστάσεων.
Πλησίον, όμως, των λησμονημένων
ναυαγίων της αθανασίας .
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA