Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά
Dorothea Lange

Ελένη-Ραφαέλα Κόκκινου
Η ώρα της αλήθειας

Πάει καιρός που κοιμήθηκε πραγματικά καλά. Η τελευταία φορά πρέπει να ήταν πριν έξι μήνες. Το δωμάτιο είναι σκοτεινό, μα τίποτα δεν την παρακινεί να πατήσει το διακόπτη και να ρίξει φως στον αρκετά τακτοποιημένο χώρο. Μοναδική της συντροφιά ένα πρόγραμμα θεατρικής παράστασης παρατημένο επάνω στο γραφείο, που όμως δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει, και ένας σωρός από καλοξυμένα μολύβια, που δεν κατάφεραν να τραβήξουν ούτε μία γραμμή. Ξαπλώνει στην αριστερή πλευρά του κρεβατιού και κλείνει τα μάτια. Οι σκέψεις κατακλύζουν το μυαλό της. Έρχονται καταιγιστικά και αναπόφευκτα, ώσπου το κεφάλι της να εκραγεί και να μη σκέφτεται τίποτα πια. Ανοίγει τα μάτια. Το δωμάτιο είναι πάλι σκοτεινό. Ακόμα και το ρολόι του τοίχου είναι εναντίον της. Σέρνει τους δείκτες του ακούραστα και οι εκκωφαντικοί χτύποι την αποσπούν από το απόλυτο τίποτα και πλημμυρίζουν το χώρο με το απόλυτο ζωντανό κάτι, το μοναδικό ίσως ζωντανό κάτι μέσα στο δωμάτιο. Πιέζει τα μάτια της να σφαλίσουν, παριστάνει ότι κοιμάται, έτσι για να κοροϊδέψει τον εαυτό της. Αύριο είναι μια καινούρια μέρα. Αύριο θα είναι η ίδια μέρα. Αύριο θα παίξει πάλι το ρόλο της με μεγάλη επιτυχία, ώσπου να βραδιάσει και το δωμάτιο πάλι να σκοτεινιάσει. Η ώρα της αλήθειας.

Πρώτη δημοσίευση: 7/2/14 - 10:38 π.μ



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA