Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

ΠΑΟΛΑ
Αθήνα, Αμβέρσα, Λίβερπουλ, Θεσσαλονίκη. Πόσους τόπους είδες, πόσα ναυάγια, πόσες νύχτες λοιπόν στα μπαρ των λιμανιών δίχως ναύλα, ανάμεσα σε λιποτάχτες και σημαιοφόρους. Τώρα γερνάς στις οδούς Ευρυπίδου όλου του κόσμου. Ποτέ ξανά για σένα τα προπύλαια της νύχτας, ποτέ τα κορίτσια υδρίες και το εκμαγείο του παλιού καιρού. Να σε πενθούν λέει οι απόκληροι, οι παρίες, οι έμποροι της σαρκός μέσα απ΄τα βάθη των μαγαζιών τους, οι ζωγράφοι πρεσιζιονιστές του πάλαι ποτέ ρεύματος. Κατάστιχτος απ΄τα μάτια του ήλιου, να διασώζεσαι στην αγκαλιά της ερωτευμένης Πάολα που εγκατέλειψε για πάντα το Βερολίνο επειδή σ΄αγάπησε βαθιά. Όπως δεν συνηθίζεται, λένε για τα κορίτσια της τάξης της.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA