Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


Χρόνος οδοδείκτης αποστάσεων

Τα πνευμόνια του απλώθηκαν
στον υπό διάνοιξη αυτοκινητόδρομο
για να προλάβουν όλη την πίσσα
που θα τους έφερνε κοντά

η απόσταση είχε ήδη μειωθεί
δύο μέρες και τέσσερεις νύχτες
και δεκάδες σήματα
από διερχόμενα αεροπλάνο
να πνίγουν σαν τανάλιες τον ουρανό

οι πόλεις χάνονταν και βρίσκονταν
χωρίς να ξεκουνήσουν
μόνο οι σχετικές αποστάσεις γεμίζουν
και αδειάζουν
από τα φουσκωμένα ποτάμια
και τα χάδια στον ορίζοντα

κι ύστερα ήξερε απέξω
το πέταγμα του μήλου
στην αυλή
και την τροχιά του μήλου
μέχρι τα χέρια του
όμοια με την διαδρομή της Εύας
στην καρδιά
του κόσμου

πόσο χαρτί άραγε

χωράει στην εκδίκηση


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA