Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Ο γεννημένος στην Ελβετία Urs Fischer, είναι σύγχρονος γλύπτης που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη. Στην ηλικία των 19 μετακόμισε στο Άμστερνταμ και έκανε την πρώτη του ατομική έκθεση σε γκαλερί της Ζυρίχης. Το κύριο χαρακτηριστικό των έργων του συνίσταται στο ότι είναι απρόβλεπτα. 
 

Αν και είναι επηρεασμένος από καλλιτεχνικά κινήματα όπως η Pop Art ή ο Υπερρεαλισμός, έχει βρει έναν μοναδικό τρόπο να είναι πολύ διαφορετικός από τους υπόλοιπους σύγχρονούς του καλλιτέχνες.
 

Είτε δημιουργώντας σταγόνες βροχής από πηλό σε εσωτερικό χώρο, είτε απομυθοποιώντας καθημερινά αντικείμενα, ο Fischer  μας κάνει να πιστεύουμε ότι εισερχόμαστε στον κόσμο του, έναν κόσμο ελεύθερο από κανόνες, παράξενο αλλά διασκεδαστικό.



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA