Συνέντευξη της Μαριλένας Παππά στο Reader.gr με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του βιβλίου της "Το γλυκό του Δούναβη" (Θράκα, 2018) και την επερχόμενη παρουσίασή του στην Αθήνα.

Παρουσίαση του βιβλίου "Διώρυγα μεταξύ νεφών" του Φάνη Παπαγεωργίου, στις 27 Απριλίου στον Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων, Ερμού 134, Αθήνα

Ο Κώστας Καλημέρης γράφει στο περιοδικό "Ο αναγνώστης" για το Ντάλιτ (Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Στα "Ποιητικά" που κυκλοφορούν, κριτικές από τον Κώστα Γ. Παπαγεωργίου για τα βιβλία "Φόνος του λευκού" και "28 μέρες κάτω από τη γη" των Παναγιώτη Δημητριάδη και Σάντις Βασιλείου αντίστοιχα, όπως επίσης και κριτικό σημείωμα του Γ. Βέη για τον "Κούκο" της Πελαγίας Φυτοπούλου.

Επανακυκλοφόρησε το τέταρτο βιβλίο της σειράς "Αργεντίνοι ποιητές", "Ποιήματα" του Ούγκο Μουχίκα
Κεραυνὸς ἀναπάντεχός μας ἦρτε ἀπ' τὴν Κέρκυρα ἡ εἴδηση γιὰ τὸ θάνατο τοῦ Κ. Θεοτόκη. Ὁ ἐκλεχτὸς νεοέλληνας στάθηκε μιᾶ ἀπὸ τὶς ἐξέχουσες φυσιογνωμίες στὰ ἑλληνικὰ γράμματα. Ἐγκυκλοπαιδικὸς σὰν ὀλίγους, μὲ μάθηση βαθιά, εἰκόνιζε τὸ δημοτικιστὴ σοφό. Ἡ δημιουργική του ἐργασία, ἀξιολογώτατη ἄρχισε μὲ σειρὰ διηγήματα ποὺ πρωτοδημοσιευτήκανε στὸ "Νουμά". Τελευταία ἐκτύπωσε σὲ βιβλία τὴν "Τιμὴ καὶ τὸ χρῆμα" τὸν "Κατάδικο", "τὴ "Ζωὴ καὶ θάνατο τοῦ Καραβέλα" καὶ τοὺς "Σκλάβους στὰ δεσμά τους", στὰ ὁποῖα μᾶς ἔδειξε τὴ δύναμή του στὴν ἀναλυτικὴ ψυχολογία, τὶς γνώσεις του σὲ ἄπειρα ζητήματα καὶ τὶς τάσεις του πρὸς τὶς νέες ἰδέες ποὺ γεννήθηκαν ἀπ' τοὺς τελευταίους παγκόσμιους συγκλονισμούς. Ἡ μετραφραστικὴ τοῦ δουλιὰ εἶναι μεγάλη. Μετέφρασε ἀπ' τ' ἀρχαία Ἑλληνικὰ μερικὰ ἔργα τοῦ Ἀριστοφάνη, ἀπ' τὰ λατινικά τα Γεωργικά του Βιργίλιου καὶ μέρος ἀπ'  τὸ de rerum natura τοῦ Λουκρήτιου σὲ στίχους. Τὸν Ἐρμάνο καὶ Δωροθέα τοῦ Γκαῖτε, τὸν Μάκβεθ, Ἄμλετ, Ὀθέλλο, Βασιλέα Λὴρ καὶ Τρικυμία τοῦ Σαίξπηρ. Ἀπ' τὴ σανσκριτικὴ μετέφρασε τὸν "Μαχαραβάτα" τὸν "Νάλη καὶ Νταμαγιάντη" τὴν "Οὔρβαση" τὴν "Σακούνταλα" τὴν ἱστορία τῆς "Μαλάβικα καὶ τοῦ Ἀγνίμετρα" κι ἄλλα. Ἔγραψε καὶ δίτομο ἱστορία τῆς ἰνδικῆς φιλολογίας. Τέτοια ἡ ἐργασία τοῦ Κώσ. Θεοτόκη θαφήσει σταθμὸ στὰ γράμματά μας κι ἀφήνει κενὸ στὴ φιλολογία μας. Μὰ ἔξω ἀπ' τὸν καλὸ λογοτέχνη ὁ Θεοτόκης στάθηκε σπάνιο γιὰ τὸν Ἑλλάδα, ὁ ἀξιόπρεπος φιλόλογος. Ἀφοσιωμένος στὴ δουλιά του καὶ στὶς μελέτες του δὲ ἀνακατεύτηκε μὲ τὴ "φιλολογία τῆς κουζίνας" μὲ τὴν ὁποία διατηροῦν σχέσεις οἱ περισσότεροι ἀπ' τοὺς λόγιούς μας. Αὐτὸ θεωρήσαμε ἀνάγκη νὰ τὸ προσθέσουμε γιατί μέσα στοὺς κύκλους τῆς ἑλληνικῆς διανόησης, τὸ κουσέλι ἔφτασε στὸ nec plus ultra τῆς ξεδιαντροπιᾶς.

Περιοδικό Αργώ [1923-1927],
3ο Τεύχος Α' περιόδου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA