Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


Σε ένα καφέ

Τι κατάντια είναι αυτή ρε μαλάκα
συγκατένεψε στον εαυτό του
με βλέμμα οριζόντιο
ο δάσκαλος
κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να το πει
έξω από το σώμα του
με θέα πανοραμική
ή με τα αστέρια πάνω από το κεφάλι του
καθώς τα έλεγε βασανιζόταν
στην γκιλοτίνα
στα κολαστήρια της Αβέρωφ
και έπειτα στο κουφάρι του
και τότε εμφανίστηκε ο μέγας
Μακιαβέλις
και τον ακούμπησε μαλακά στην πλάτη
λέγοντας του
Αγαπητέ μου
χώρισε δυο γαϊδουριών τα άχυρα



Ποια γενιά;

Η καύτρα στο στόμα της
το αστέρι του Δαυίδ
έδειχνε κατακείθε
το Θεό να παίζει στα ζάρια
τον σκύλο του
και τον άνθρωπο
γονατιστό καθώς
έχανε την πίστη
στον εαυτό του
φως φανάρι
πως παγιδεύτηκε κι εκείνος
όπως η αράχνη λεία
και ο παλλόμενος ιστός της

είχε ορέξεις ο αέρας
ήθελε να ξεριζώσει
τον όλεθρο



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA