Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου


Σε ένα καφέ

Τι κατάντια είναι αυτή ρε μαλάκα
συγκατένεψε στον εαυτό του
με βλέμμα οριζόντιο
ο δάσκαλος
κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να το πει
έξω από το σώμα του
με θέα πανοραμική
ή με τα αστέρια πάνω από το κεφάλι του
καθώς τα έλεγε βασανιζόταν
στην γκιλοτίνα
στα κολαστήρια της Αβέρωφ
και έπειτα στο κουφάρι του
και τότε εμφανίστηκε ο μέγας
Μακιαβέλις
και τον ακούμπησε μαλακά στην πλάτη
λέγοντας του
Αγαπητέ μου
χώρισε δυο γαϊδουριών τα άχυρα



Ποια γενιά;

Η καύτρα στο στόμα της
το αστέρι του Δαυίδ
έδειχνε κατακείθε
το Θεό να παίζει στα ζάρια
τον σκύλο του
και τον άνθρωπο
γονατιστό καθώς
έχανε την πίστη
στον εαυτό του
φως φανάρι
πως παγιδεύτηκε κι εκείνος
όπως η αράχνη λεία
και ο παλλόμενος ιστός της

είχε ορέξεις ο αέρας
ήθελε να ξεριζώσει
τον όλεθρο



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA