Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Cabaret Voltaire, Αχιλλέας Κατσαρός, εκδόσεις Μίνθη 





To Cabare Voltaire είναι μια μικρή σε έκταση ποιητική συλλογή χωρισμένη σε τρεις ενότητες.
Τα ποιήματα και στις τρεις ενότητες είναι εννοιολογικά σύνθετα και στήνονται σαν κολλάζ με βασικά χαρακτηριστικά τους τη ταχύτητα, τη ζωή στην αρχή και το τέλος.Υλικά αυτών των κολλάζ ο θάνατος,η κίνηση, η μεταμφίεση, η προσαρμοστικότητα, η εναλλαγή, ο σαρκασμός και το χιούμορ.

Η ποίηση σε αυτό το βιβλίο έχει για βάση το ασυνείδητο. Το ασυνείδητο στρέφει τον κορμό, το κεφάλι προς κατευθύνσεις και έπειτα ο Κατσαρός συνειδητά συγκροτεί, επεξεργάζεται και διαχειρίζεται αυτό που υπάρχει εκεί.Κατά κάποιο τρόπο έτσι αποδίδεται η πραγματική αισθητική, αφού και στις επιλογές της πραγματικής ζωής λειτουργεί η ίδια διαδικασία.

Η ποίηση συνήθως είτε έχει στοχαστικό ή δοκιμιακό χαρακτήρα, είτε είναι προσιτή στις αισθήσεις. Στο Cabare Voltaire και στις τρεις ενότητες συναντάμε ένα αντιακαδημαικό ύφος και είναι πάντα η ποίηση προσιτή πρώτα στις αισθήσεις. Ο αναγνώστης έτσι αναγκάζεται να μετέχει και να έχει ενεργητικό ρόλο. Δηλαδή δε μιλάμε για λογοτεχνία-μασημένη τροφή και αυτό ίσως κάνει αρκετούς να χαρακτηρίσουν το συγκεκριμένο βιβλίο  δύσκολο.

Η αισθητική κάθε ενότητας είναι συμπαγής και τα ποιήματα ,μοιάζουν να συνδέονται μεταξύ τους.
Στα μορφολογικά η διάταξη των ποιημάτων στη δεύτερη και στην τρίτη ενότητα θυμίζει νταντά.
Στην τεχνική της γραφής ο Κατσαρός γνωρίζει πως η λογοτεχνία είναι πρώτα απ' όλα γλώσσα και τα ποιήματα είναι καλά, δουλεμένα, άρτια χωρίς να φλυαρούν και με καλή ροή .

Το Cabaret Voltaire πιστεύω πως αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου βιβλίου του “Οδός βράχων ανατολικά, εκδόσεις θράκα και εννοώ με την λέξη συνέχεια πως βλέπω σύνδεση αλλά και εξέλιξη. Σταθερά υλικά και νέα , σαν ένα βήμα προς μια κατεύθυνση που μας κάνει να αναμένουμε και το επόμενο βήμα.

Ο Κατσαρός βρίσκει σίγουρα με αυτά τα δύο βιβλία τον δικό του δρόμο σε αυτή τη λογοτεχνική γενιά με τα έντονα χαρακτηριστικά της πολυφωνίας και της ιδιοφωνίας, 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA