Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά

Οι ποιητές θα φεύγουν πάντοτε 
χωρίς ν’ αφήνουν πίσω τους χειρόγραφα 
χωρίς ν’ αφήνουν ίχνη από την πάλη τους
(…)
Η Ποίηση θα καταντήσει τελικώς
ένα πολικό τοπίο
Κλείτος Κύρου

Στον πάτο της ύπαρξης, στη φάκα, στο πιο κάτω από ποτέ. Οι ποιητές ατέρμονοι ορίζοντες. Εκεί απ’ όπου φεύγεις κι εκεί απ’ όπου έρχεσαι. Δεν έχει πολλά να καταλάβεις. Όλο και βαθαίνει το σώμα.

Εκεί όπου πας σ’ έστειλαν άλλοι. Κι εγώ μαζί τους. Χωρίς να σηκώσω χέρι, να γνέψω αντίο. Ό,τι αγγίζει το βλέμμα - ξεραμένο μελάνι. Από ‘κει κι έπειτα, το τέλος. Το τέλος ως δικαίωση ή υποτέλεια. 

Καμιά φορά χωρίς σακάκι, χωρίς εσώρουχο. Μόνο με δέρμα εκτεθειμένο.

[εικόνα: Roberto Kusterle]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA