Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


H Δανάη Σιώζιου γεννήθηκε το 1987. Μεγάλωσε στην Karlsruhe και στην Καρδίτσα. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία, Ευρωπαική Ιστορία και Πολιτιστική Διαχείριση. Υπήρξε συνεκδότρια και μέλος της ομάδας του περιοδικού Τεφλόν. Ποιήματα, άρθρα και μεταφράσεις της έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα ηλεκτρονικά και έντυπα περιοδικά.


Πιερότοι              

Που ήμασταν παχουλά μωρά
ποτέ δεν μας συγχώρεσαν
μας τσίμπαγαν τα μάγουλα
μας στρίμωχναν μες σε κάτι
διχτυωτά πάρκα
με κόπο σκαρφαλώσαμε
κι όταν επιτέλους γλιτώσαμε
δεν ξαναβάλαμε 
ποτέ πια συνολάκια.


Εγκληματολογικό μουσείο

Ο δάσκαλος τιμωρεί τους συμμαθητές μου, τους δένει το αριστερό χέρι, τους σηκώνει στον πίνακα, βάζει τις φίλες μου να νηστεύουν όρθιες στη γωνία, εμένα μου σκίζει το μπλογκ με τις ζωγραφιές.
Το καινούριο σχολείο είναι ωραίο, έχει πόρτες, παράθυρα, αυλή, πίνακες, αίθουσα. Κάνουμε μάθημα, πετροπόλεμο, βήμα για την παρέλαση, γράφουμε στο θρανίο ποιους αγαπάμε, τους άλλους δεν τους παίζουμε. Μία κυρία Σαύρα Διευθύντρια επιλέγει έναν κάθε πρωί και ξεκινάμε τη μέρα μας όλοι μαζί τιμωρημένοι στο προαύλιο, ώρα προσευχής.


Οι πάγοι


Όταν δεν έχω κουράγιο να αφηγούμαι άλλο, φοράω τις πιο βαμβακερές πιτζάμες μου, βγάζω από την κατάψυξη την μεγάλη μπάμπουσκα και την ακουμπάω όπως είναι πάνω στο τραπέζι της κουζίνας. Καταπαγωμένη αυτή δεν σαλεύει, οι υπόλοιπες δώδεκα δε ούτε που ακούγονται. Επειδή είναι νύχτα και βιάζομαι εξαιρετικά, πιάνω το πιστολάκι, και, ενεργοποιώντας το υψηλότερο επίπεδο θέρμανσης, της ρίχνω μπόλικο ζεστό αέρα, να ξεκουνήσει. Σε λίγη ώρα, αρχίζουν να πετάγονται η μία μέσα από την άλλη και οι δώδεκα ενώ ο πάγος περνάει με αργούς ρυθμούς στο παρελθόν.



Το «Εγκληματολογικό Μουσείο» και το «Πιερότοι» δημοσιεύτηκαν στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Θράκα ενώ «Οι Πάγοι» στο ιστολόγιο «για μανιτάρια» https://danaesioziou.wordpress.com/
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA