Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, “Μας προσπερνά”, εκδ. “ΚΕΔΡΟΣ”


Η νέα ποιητική συλλογή της Αριστέας Παπαλεξάνδρου τιτλοφορείται “Μας προσπερνά”. Μας προσπερνά η ίδια η ποίηση, ως ένα ανάερο φουστάνι σε μια στροφή ενός δρόμου. Θα μπορούσαμε να πούμε οτι η ποιητική συλλογή της Παπαλεξάνδρου δυνητικά χωρίζεται (με την πρόταξη πριν από κάθε ενότητα ενός δίχως τίτλου ποιήματος) σε πέντε ανισομερείς ενότητες. Σε όλο το φάσμα της συλλογής έχουμε να κάνουμε με τοπία, τοποθεσίες, δρόμους και ανθρώπους που βρίσκονται σ' αυτά. Είναι και οι αφορμές για την ποιήτρια να αναρωτηθεί για την ποιητική γραφή, για τις δυνάμεις της, μέχι να καταλήξει στο τελευταίο ποίημα της συλλογής με τον τίτλο “Εις εαυτόν”, όπου και η σαφής νύξη να συνδυαστεί η ποίηση με μια προσωπική (της ποιήτριας) στάση ζωής. Στην πρώτη ενότητα (ως παράδειγμα) παρομοιάζεται η ποιητική έμπνευση με άγνωστους ή ξένους ανθρώπους που κυκλοφορούν στο δρόμο και τους οποίους συναντά η ποιήτρια. Ψυχανεμίζεται την ένταση που αυτές οι συναντήσεις της προσφέρουν αλλά στο τέλος παραμένει η σιωπή να κατακτά την ίδια και το ποίημα. Το ύφος της Παπαλεξάνφρου εξομολογητικό, ήρεμο και στοχαστικό συνθέτει ένα καμβά ερωτημάτων τα οπόια όλοι, όσοι καταγίνονται με την τέχνη της ποίησης (καθείς με τον τρόπο του βεβαίως), θέτουν στον εαυτό τους.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA