Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Κυκλοφορεί σύντομα από τις εκδόσεις Θράκα

dip generation – Περιοδική έκδοση ανθολογίας πεζού και ποιητικού λόγου

 Ποια η οπτική του dip generation για τη λογοτεχνία;

(…) Στη λογοτεχνία πολύ λίγο ενδιαφέρει ο «ψευδής» ή ο «αληθής» χαρακτήρας του υλικού, διότι ακόμη και στην περίπτωση της μυθοπλασίας υπάρχει πάντα ένα κομμάτι αληθές, που επιτρέπει στον αναγνώστη τις ταυτίσεις. Δεν είναι το περιεχόμενο καθαυτό που θα μας δώσει την απάντηση. Εκείνο που ενδιαφέρει είναι η εξαρχής επανεύρεση του χώρου και του χρόνου της αλήθειας ή του ψεύδους, που a priori δεν μπορεί να είναι ο τόπος του ψευδαισθησιακού ρεαλισμού – αν ονομάσουμε ψευδαισθησιακό ρεαλισμό αυτό που αντιλαμβανόμαστε στο σπίτι μας ή έξω από την πόρτα του σπιτιού μας. Ακόμη και στα μεγάλα έργα του κλασικού ρεαλισμού, η πραγματικότητα φωτίζεται από διαφορετική πλευρά, η γραφή αντιπαλεύει τον στατικό ζόφο, που τείνει να εμπεδωθεί ως εγγενές συστατικό της πραγματικότητας, μετασχηματίζοντάς τον διά της γλώσσας.

Αν η λογοτεχνία έχει υψηλή θέση στη συνείδηση, ως κεντρικός μοχλός του ανθρωπισμού, είναι γιατί συνιστά το μόνο προπύργιο που δεν θα ηττηθεί ποτέ, διότι υποσκάπτει εκ των έσω. Το dip generation δεν σχετίζεται με τον ψευδαισθησιακό ρεαλισμό, και είναι, θα λέγαμε, μία προσπάθεια, απόπειρα, πρόθεση ή και ελπίδα να προσεγγίσουμε εκ νέου τη λογοτεχνική γραφή ως περιπέτεια και διακύβευση του συγγραφικού υποκειμένου. Αυτή άλλωστε είναι και η ιδιαιτερότητά της παρούσας περιοδικής έκδοσης-ανθολογίας. Επιδίωξή μας είναι η ετήσια έκδοση του εντύπου.

Από την εισαγωγή του dip generation 2016

Eπιμέλεια έκδοσης: Iφιγένεια Σιαφάκα
Ανθολογούνται με αλφαβητική σειρά: Μαρία Βαχλιώτη, Στέλλα Δούμου, Ειρήνη Καραγιαννίδου, Κωνσταντίνος Λουκόπουλος, Μαρία Μανδάλου, Ευσταθία Ματζαρίδου, Ιωάννα Μουσελιμίδου, Γιώργος Παναγιωτίδης, Θανάσης Πάνου, Ολβία Παπαηλίου, Σοφία Περδίκη, Ιφιγένεια Σιαφάκα, Νίκος Σταμπάκης

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA