Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Κοπεγχάγη, αρχές του περασμένου αιώνα. Ο Δανός ζωγράφος Έιναρ Μόγκενς Βένεγκερ υπήρξε παντρεμένος με την ομότεχνή του, Γκέρτα Γκότλιμπ. Σύντομα, οι καλλιτεχνικές ανησυχίες της Γκέρτα θα μετατρέψουν σταδιακά τον άντρα της σε... μοντέλο που θα απογειώσει μεν τους πίνακές της, αλλά θα οδηγήσουν εκείνον σε έναν δρόμο χωρίς επιστροφή. Μέχρι που όλα αλλάζουν όταν κάνει την εμφάνισή της η Λίλι Έλμπε.

Μετά την μέτρια “Θεωρία των Πάντων” ο Eddie Redmayne επιστρέφει με έναν ρόλο εξίσου συναρπαστικό -πλην επιτηδευμένο και άψυχο- υποδυόμενος την πρώτη καταγεγραμμένη περίπτωση διεμφυλικής γυναίκας που επιχείρησε αλλαγή φύλου μόλις στα 1930.


Ο Tom Hooper μπορεί να καταπιάνεται μ’ ένα σοβαρό και εύθραυστο θέμα, ωστόσο μοιάζει να διαφεύγουν από τη σκηνοθετική του ματιά τα πιο σημαντικά. Καταφέρνει, ουσιαστικά, να δημιουργήσει μία στυλιζαρισμένη, ατσαλάκωτη ταινία, με ατυχές κάστινγκ και σίγουρα χωρίς ιδιαίτερο συναισθηματικό βάθος. Παρά τα πολυάριθμα λυρικά πλάνα -τα οποία θυμίζουν περισσότερο ταξιδιωτική εκπομπή παρά φιλμ βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα-, τα άκαιρα μίνιμαλ κάδρα και τα καλλιτεχνικά φλουταρίσματα, δεν είναι σίγουρο αν τελικά η φυσιογνωμία του Redmayne εξιτάρει υποκριτικά, πόσο μάλλον η επιλογή της κινηματογραφικής του συντρόφου, Alicia Vikander.

Παρά ταύτα, μέσα από τα ακατάπαυστα δάκρυα των πρωταγωνιστών, διαφαίνεται έστω και αμυδρά η αιώνια υπαρξιακή μοναξιά του ανθρώπου και η ανάγκη αυτοπροσδιορισμού μέσα από την πλήρη συνειδητοποίηση και αποδοχή της σεξουαλικότητάς του. Έτσι κι αλλιώς ένα είναι σίγουρο, η σεξουαλικότητα δεν είναι παιχνίδι.

[Πρωταγωνιστούν: Eddie Redmayne, Alicia Vikander, Amber Heard, Ben Whishaw, Matthias Schoenaerts]


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA