Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Bloodline (2015)

Δημιουργοί: , ,
Πρωταγωνιστές:
, ,
Διάρκεια επεισοδίων: 60 λεπτά
Χώρα: Η.Π.Α.
Κανάλι: Netflix
Τρέχουσα σεζόν: 1η 

γράφει ο Στάθης Ιντζές

Όταν ξεκίνησεις να βλέπεις το Bloodline, είναι αναπόφευκτο να μην το συγκρίνεις με το Six Feet Under. Οι ομοιότητες –στα πρώτα δύο επεισόδια- είναι ολοφάνερες. Η επιστροφή του άσωτου υιού, ο προώρος –για την εξέλιξη της σειράς- θάνατος του πατέρα, ο δραματικός ρόλος της μητέρας και μια οικογενειακή επιχείρηση που περνά στα χέρια των παιδιών. Και κάπου εκεί σταματούν οι ομοιότητες. Πλέον, έχουμε να κάνουμε με μια δυσλειτυργική οικογένεια με φόντο ένα θέρετρο στη Φλόριντα και ένα σκοτεινό μυστικό το οποίο μας αποκαλύπτεται σταδιακά. Η πρώτη σκοπιμότητα των δημιουργών της σειράς εντοπίζεται σ’ ένα τεχνητό σασπένς το οποίο λειτουργεί εκβιαστικά για τον τηλεθεατή. Κάποιες σκηνές από το προδιαγεγραμμένο τέλος του 1ου κύκλου, μας σερβίρονται αποσπασματικά στο τέλος κάθε επεισοδίου, σαν κομμάτια ενός παζλ, τη συνολική εικόνα του οποίου γνωρίζουμε ήδη από τη συσκευασία που κρατάμε στα χέρια μας. Αν κάτι κάνει το Bloodline ενδιαφέρον, είναι οι χαρακτήρες του οι οποίοι -αν και κατά τα φαινόμενα ισορροπημένοι- καταλήγουν να καταπατούν νόμους για το «καλό» της οικογένειας και να επιδίδονται ενίοτε σε καταχρήσεις. Κάτι που καθιστά στα μάτια του τηλεθεατή εξαιρετικά συμπαθή, το μαύρο πρόβατο της οικογένειας και μεγαλύτερο σε ηλικιά, Danny τον ρόλο του οποίου ενσαρκώνει με μοναδικό τρόπο ο Ben Mendelsohn.  Όπως και οι περισσότερες παραγωγές του Netflix, έτσι κι εδώ, έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό casting ηθοποιών. Στον ρόλο του μετριοπαθή γιου συναντούμε, για παράδειγμα, τον γνώριμο μας Kyle Chandler από την πετυχημένη -και στη χώρα μας- σειρά Early Edition. Και τα τρία αδέρφια -ο John ως αστυνομικός, η Meg ως δικηγόρος και ο Κέβιν ως επισκευαστής βαρκών και επίδοξος ιδιοκτήτης μαρίνας- διατηρούν μια εξέχουσα θέση στην τοπική κοινωνία έτσι ώστε κάθε παραστράτημά τους να έχει επιπτώσεις στο ξενοδοχείο που κληρονόμησαν από τον πατέρα τους. Αν κάτι με κάνει να θέλω να παρακολουθήσω τη συνέχεια της σειράς, είναι μια αναπάντεχη εξέλιξη που διαφαίνεται στο τέλος του 1ου κύκλου.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA