Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Jacques-Louis David - Marat assassinated
Βάγια Κάλφα
Ζωντανή φύση με νεκρό

Έσκασε στην άσφαλτο.

Δεν είναι μεταφορά.

Είναι ένας κυριολεκτικός
άνθρωπος, με κυριολεκτικό
σώμα και τα
κυριολεκτικά του όργανα
ποτίζουν
αίμα

Το κυριολεκτικό δέρμα του
θα φαγωθεί
κυριολεκτικά
από κυριολεκτικά σκουλήκια
και θα μείνει
κόκκαλα.

Σε λίγο θα τον θάψουν.
Θ' ανοίξουν έναν
κυριολεκτικό λάκκο
και με κυριολεκτικό φτυάρι
θα τον μπάσουν

στο χώμα.

Η μόνη μεταφορά
είναι ο ουρανός

που βλέπει.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA