Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Καθόλου αδιάφορη η νέα ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας Άλλος Κόσμος» («Worlds apart», στη διεθνή του μεταφορά) με τις αίθουσες να κατακλύζονται από γυναίκες όλων των ηλικιών... Πρόκειται για μία ικανοποιητική σκιαγράφηση της ελληνικής πραγματικότητας των τελευταίων… πολλών χρόνων που περιέχει σχεδόν τα πάντα: κρίση, μεταναστευτικό, προσωπικά και οικογενειακά αδιέξοδα, απολύσεις, αυτοκτονίες, αντικαταθλιπτικά, διαζύγια, δεύτερες ευκαιρίες και βεβαίως, έρωτα.

Η έσωθεν βία, συναντά το ψέμα και το παραμύθιασμα του εαυτού. Η Σουηδία, η Γερμανία και η Συρία ως άλλες πρωταγωνίστριες στο εν εξελίξει δράμα της ελληνικής καταφρόνιας. Αλληγορίες πολλών αναγνώσεων και η θέα του εσταυρωμένου μπροστά σε κάθε νέο ερωτικό σκίρτημα.


Εξαιρώντας κάποιες άκαιρες ή φλου σεναριακά σκηνές, ο  Παπακαλιάτης καταφέρνει τελικά να αγγίξει, άλλοτε σαν χάδι κι άλλοτε σαν δυνατή σφαλιάρα τον θεατή. Ένα σπονδυλωτό δραματικό αφήγημα χωρίς απόπειρες εντυπωσιασμού και σίγουρα χωρίς εξεζητημένες σεναριακές και σκηνοθετικές απαιτήσεις. Μικρά “αθόρυβα” τράβελινγκ, ενδιαφέροντες μονόλογοι, ευφάνταστες ανατροπές, σκηνές σαν απομίμηση μεγάλων παραγωγών ανατολής και δύσης, χαρακτηριστική μουσική επιμέλεια. Σίγουρα, όλα τα παραπάνω λίγο θα μετρούσαν χωρίς τη συγκλονιστική Μαρία Καβογιάννη σε έναν εύθραυστο μεταιχμιακό ρόλο καθώς και τον κόντρα ρόλο του Μηνά Χατζησάββα που έμελλε να γίνει το κύκνειο άσμα του.


Μπορεί να μην είναι η Αστακομακαρονάδα του Λάνθιμου, αλλά αξίζει κανείς να την δει. Να την δει με τα παιδιά του, τους φίλους του, την αγάπη του ή με την μοναξιά του. Όλο και κάτι έχει να πάρει, να μάθει ή να νιώσει. Δεν είναι ντροπή…

[Πρωταγωνιστούν: Μηνάς Χατζησάββας, Μαρία Καβογιάννη, Tawfeek Barhom, Andrea Osvart, J. K. Simmons, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Νίκη Βακάλη]


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA