Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


  
Στο υπόγειο του κόσμου



Σάλια τρέχουν στα μάτια μου
ένας γκιώνης μες στο σκοτάδι
ένα κορνάρισμα δυο κορναρίσματα
γυρίζω πάλι το κλειδί
της πόρτας ή της μηχανής;
Τα πούλια της σκακιέρας κολλημένα
σ’ εκείνο το τελευταίο ρουα ματ
το χρώμα της θλίψης μου
Κύκνεια μου λέξη Ρεν
Σάλια τρέχουν στα μάτια μου
σύκα σκουληκιασμένα
Το ραδιόφωνο εύχεται μια διακοπή του ρεύματος
Το ξυπνητήρι κολλημένο στις έντεκα και δέκα του περασμένου μήνα
Το παράθυρο που χτυπά κάθε φορά που ανασαίνει η μέρα
κάθε που ξεφεύγει του κόσμου ένας αναστεναγμός
τόσο που κάθισε στην άκρη να δει τι θ’ απογίνουμε
Σήκωσα πάνω το γαλάζιο άρωμά σου
σχήματος χειλιών
Γούρλωσα το στόμα μου
και το φίλησα
Μα τη γλώσσα σου δεν τη βρήκα
Σάλια τρέχουν από τα μάτια μου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA