Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
 
 
ΘΩΜΑΣ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΣ, “ΑΛΜΠΑ”, εκδ.“Εκάτη”, 2015
 
 
 
 
 
Στην ιστορία της Ιταλίας η πόλη Άλπμα Λόνγκα (Alba Longa) βρίσκεται μόλις μερικά χιλιόμετρα έξω από την Ρώμη και αποτελεί το θέρετρο των αυτοκρατόρων. Κάποτε όμως η Ρώμη θα φτάσει σε  ανυπολόγιστα σημεία τρυφηλής περηφάνιας και σιγουριάς, μέχρι την παρακμή και πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Με το όνομα “Άλμπα” ο Θωμάς Τσαλαπάτης τιτλοφορεί την δεύτερη ποιητική του συλλογή, της οποίας το θέμα είναι η “ποιητική παρουσίαση” μιας πόλης. Της  Άλμπα. Στην Άλμπα, λοιπόν, οι καταστάσεις μάλλον περιγράφονται με μία αίσθηση λύπης για τα τεκταινόμενα της. Μάλλον επικρατεί η κρυφή αναμονή και αναζήτηση (μέσω της μνήμης όλων των εποχών, άρα και του μέλλοντος) μιας άλλης καλύτερης κατάστασης. Υποψιάζομαι ότι στην Άλμπα το δυστύχημα είναι η μοναξιά. Η Άλμπα όμως είναι και μια γυναίκα στην σύνθεση του Τσαλαπάτη. Εκεί θα τεθεί το ζήτημα του έρωτα Καθώς η περιπλάνηση στην Άλμπα συνεχίζεται ο Θωμάς Τσαλαπάτης, μας περιγράφει ουσιαστικά τις ανησυχίες ενός νέου ανθρώπου απέναντι σε μια όχι και τόσο σίγουρη εποχή... Η μοναξιά είναι ερωτική, είναι πολιτική, είναι ανθρώπινη. Ίσως κάποιες στιγμές τα γραφόμενα βρίσκουν κενά αέρος, επικίνδυνα για πτώση και συντριβή του όλου εγχειρήματος του. Όμως η γραφή του Τσαλαπάτη κυρίως είναι σταθερή. Η σύνθεση αυτή είναι γραμμένη έτσι ώστε (χωρίς να εκβιάζει τον αναγνώστη για ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, μια συγκεκριμένη οπτική) να δίνει ταυτοχρόνως στον αναγνώστη την δυνατότητα πολλαπλών ερωτήσεων και σκέψεων και σίγουρα προσωπικής ενδοσκόπησης του καθενός.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA