Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Η διήθηση, που δεν την αντιλαμβάνεται άλλος κανείς, 
αυτή έχει σημασία
Οδυσσέας Ελύτης

Νοέμβρης σαν άνοιξη – αλλόκοτος κι εσύ κι εγώ μ’ έναν καιρό στα μέτρα μας. Το άγευστο σαρκίο της καθημερινότητας με καθαρό πουκάμισο και γυρισμένα μανίκια. Κάτι σαν σπουδαγμένος τεχνοκράτης με γλαρωμένα μάτια που χάσκουν το κενό. Κανονικά όλα θα ‘πρεπε να ‘ναι στο χέρι μας. Αλλά πού τέτοια τύχη. Δεν είναι θέμα εγωισμού, λοιπόν, οι νυχτερινές κρίσεις, οι ταχυπαλμίες, η υπνική αποστέρηση δεκαετιών. Τυλιγμένος στη ζεστή κουβέρτα του επερχόμενου ολέθρου, ασπάζομαι στα σκοτεινά μία μία τις αυταπάτες μου μη τυχόν κι αποκοιμηθούν χωρίς φιλί.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA