Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


ΑΓΗΣ ΠΕΤΑΛΑΣ, “Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Δ*”, εκδ. “αντίποδες”


Την παραμονή των πιο “βουβών” εθνικών εκλογών στην ιστορία της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας, εκλογών στις οποίες κυριαρχεί η λέξη “κρίση” και οι πέριξ αυτών και τέσσερις ημέρες πριν την παρουσίαση του βιβλίου για το οποίο γράφω στο σημερινό μονόστηλο, προτείνω την ανάγνωση της συλλογής διηγημάτων του Άγη Πετάλα. Το ακραίο, οξυδερκές και καυστικό χιούμορ σε συνδυασμό με την πολιτική χροιά και την έξαφνη, ανάστροφη εξέλιξη στο ξετύλιγμα των ιστοριών του Πετάλα καθιστούν την πρώτη συλλογή διηγημάτων του ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προσφάτως εκδοθέντα βιβλία. Με μέσο όρο σελίδων τεσσάρων για τα 25 διηγήματα του βιβλίου θα μπορούσα να υποστηρίξω ότι η αμεσότητα, η ευθύτητα και η συντομία εύστοχης περιγραφής των επιλεχθέντων θεμάτων “χτυπάει καρφί” στην καρδιά του προβλήματος. Το πρόβλημα είναι, κι εδώ θα σημειώσω το απολύτως επίκαιρο του βιβλίου, το άλλοτε παρηκμασμένο, άλλοτε σάπιο, άλλοτε πονηρό, άλλοτε μπερδεμένο, άλλοτε ένοχο, άλλοτε πεισματικά παρελθοντολάγνο ελληνικό αστικό ταρτάν. Φυσικά ο Πετάλας, ως συνεπής συγγραφέας, ούτε δημοσιογραφεί, ούτε δίνει απαντήσεις. Όμως από την άλλη δεν θα έλεγα ότι ο Πετάλας γράφει ως απλός ηθογράφος. Η διεισδυτική του ματιά χαρτογραφεί, μέσα από την πληθώρα των καταστάσεων, και λειτουργεί ως μοχλός εξερεύνησης βαθύτερων και ουσιαστικότερων αιτιών. 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA