Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


Τα ρεφραίν της λεωφόρου Αχιλλέως

«Τι τοπίο εκείνα τα τέρματα»

I.Και έτσι ξαφνικά αναχωρήσαμε. Κλειδώνοντας, σβήνοντας φώτα, μαζεύοντας εργαλεία και άλλα αποδεικτικά του απ΄εκεί περάσματός μας. Τώρα μπροστά μας απλώνεται, καθώς πάντα, το βαρύ, βιομηχανικό έπος. Μπαίνουμε στην πόλη. Κάτι κράτησε ο καθένας μας απ΄αυτήν την περιπέτεια.  Απόψε  τ΄αφιερώνουμε στους αγίους της λεωφόρου Αχιλλέως, στα νιάτα που καίγονται.

II.Ηρωικότερο μέρος δεν είδα απ΄την περήφανη, τη λεωφόρο του Αχιλλέως. Που σηκώνεται πάνω απ΄οδούς εθνικές, πάνω ακόμα και απ΄τις καρδιές μας για να χυθεί δίχως ντροπή μες στην κλειστή, τη τραγική μας πολιτεία.

III.Ωραίοι, λάγνοι δρόμοι, βουλιαγμένοι στις τραγωδίες. Οδός Μαραθώνος, λεωφόρος Αχιλλέως, πλατεία Καραϊσκάκη. Καρδιές μας χαμένες για πάντα.Ετούτο το πεδίο είναι ξενιτιά, ακούς, ξενιτιά.

IV.Ανεμίζαν τα μαλλιά του πάνω στη μοτοσικλέτα. Μεγάλο, τετράγωνο πρόσωπο και στους ώμους σπασμένα κιονόκρανα, φώτα χαμηλά μιας ανεξέλεγκτης πορείας. Τον είπαν πίνακα ζωγραφικό, τον εκθέσαν, την αγάπη του που πέθαινε στην Τροία κανείς δεν θυμόταν. Στη μέση του δρόμου, ακροβάτης σε επικίνδυνες διαβάσεις πνιγόταν κάθε βράδυ στο πιοτό.

V.Απ΄όλα τα ποιήματα αγαπώ περισσότερο εκείνο με τον ζωγράφο στην ακμή της γέφυρας που για πάντα μ΄αποτυπώνει νέο, ωραίο και ελπιδοφόρο .Τι και αν τη γέφυρα ακολουθούν σκοτάδια, τι και αν ο ζωγράφος μια φαντασίωση ήταν και πάει. Εγώ τ΄αγαπώ αυτό το ποίημα μ΄όλα της σπασμένης μου καρδιάς τα κομμάτια. Με τους αμφορείς και τις υδρίες της και τις παλιές τις μουσικές των αετωμάτων μου.

VI.Φεύγαμε απόγευμα καλοκαιριού. Μ΄έναν ήλιο δύσκολο εμπρός μας, σκληρό. Θαυμάσιο καλοκαίρι της νιότης μας. Μόνοι να διασχίζουμε τα ρεύματα, μόνοι και εσύ να κρατάς την ανάσα σου, γυρεύοντας ανθρώπους σ΄αυτά τ΄ακατοίκητα νησιά.Στην λεωφόρο Αχιλλέως εγκαταλείπεις τ΄όχημα και επιστρέφεις στους έρωτές σου. Σ΄αφήνω κοντά στα σύνορα και τραβώ για τις εφτά, κορινθιακές πολιτείες των παραμυθιών.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA