Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Είναι απίστευτο αυτό το όνειρο . Ότι φεύγω από το χωριό μου στη ρίζα των Αστερουσίων να περάσω το βουνό να πάω σε τούτο τον γιαλό με τα αρχαία. Διότι είναι εκεί στη διαδρομή, τα άδεια οροπέδια χωράφια με τον άνεμο στα χορτάρια τους, να εκφράζει εκείνο το μεταιχμιακό συναίσθημα ότι δεν έχει και τόση σημασία πια, ό,τι και να γίνει, και κείνα τα χωριουδάκια με τα χαμηλά σπίτια στο χρώμα του χώματος και τις εγκαταλελειμένες αραβωνιαστικές, όπου το τυχαίο που σαρκάζουν οι κοράκοι κρώζοντας, έπαιξε το τεράστιο ρόλο του, και τι να πείς που ήρθαν έτσι τα πράγματα κι όχι αλλιώς... και η ακρογιαλιά που συμπυκνώνει όλες τις ακρογιαλιές με την εκθαμβωτική χλιδή της νιότης και της θάλασσας κι άλλοι τόποι ξεχασμένοι και ισχυροί και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λέει τόσα χρόνια απόφευγα αυτή τη διαδρομή ...

Διότι όπως καταλαβαίνετε οι τόποι είναι το δέρμα και από κάτω, είναι το γυμνό κρέας των λογισμών και των συναισθημάτων, κι είναι ένας κόσμος και μια τέχνη αυτό το ενδιάμεσο, που δεν γνωρίζω αν πρέπει να πώ κάτι γι αυτόν το κόσμο και γι αυτή τη τέχνη του εκδορέα των συναισθημάτων, και πρέπει άραγε να τα γδέρνομε για να τα ταριχεύσομε στα ποιήματα; 

Και είναι κι οι λογισμοί μείγματα, δεν είναι απλοί και γνωρίζομε άραγε τη σύστασή τους; Και ποιος ειναι ο αλχημιστής και ποια η φιλοσοφική λίθος;  Διότι είναι τόσα πολλά αυτά που έπρεπε από πάντα να μάθομε και είμαστε πάντα με την αίσθηση ότι μόνο τώρα κάμαμε αρχή και σε λίγο πάλι τα ίδια, καινούργια μείγματα να δοκιμάζομε, απρόσμενα, αναπάντεχα, και όλα σε τούτη τη διαδρομή, που δεν είναι μια αλλά πολλές και να μην τελειώνει ετούτη η ηδονή και ετούτο το μαρτύριο...

Και βρίσκω τον Καλόγερο που είναι και Στρατηγός, αυτός που νοικοκυρεύει την ψυχή μου και δεν συμφώνησε. Δεν θα μπαίνεις μέσα, μου λέει, στους λογισμούς, άλλο αυτό που κάνεις με τα σύμβολα των λογισμών, που λες πως τους γδέρνεις (και γέλασε) και τους γεμίζεις άχερα και φτιάχνεις τα ποιήματά σου, αυτό δεν πειράζει, - καλύτερα βέβαια να σού λειπε νάκανες κανένα κομποσκοίνι αλλά δεν πειράζει, παιχνίδι ειναι έτσι κι αλλιώς ... Αλλά μη μπαίνεις μέσα στους λογισμούς, σ αυτό που λές κρέας των λογισμών, γιατί αυτός ο δρόμος θα σε πάει εκεί που δεν θες να βρεθείς... Τους λογισμούς θα τους βλέπεις απ έξω, κι ό,τι περισσεύει κλάδευέ το, αλλά όχι, μη μπαίνεις μέσα.



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA