Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

  Τά ἐπιστολικά ποιήματα (μετάφραση τοῦ ἀγγλοσαξονικοῦ ὅρου “envelope poems”) εἶναι θραύσματα γραφῆς τῆς Ἔμιλυ Ντίκινσον πάνω σέ ἤδη ἀνοιγμένους φακέλους ἐπιστολών, τά ὁποῖα ὄμως δέν ἀποτελοῦν ἕνα διακριτό σῶμα μέσα στό σύνολο τοῦ ἔργου της. Αὐτοί οἱ φάκελοι ἐπιστολῶν, πού χρονολογοῦνται μεταξύ 1864 καί 1886, ξεδιαλέγονται ἀνάμεσα ἀπό 1.414 σύγχρονά τους προσχέδια ποιημάτων καί 887 προσχέδια ἐπιστολῶν. Ἴσως νά ἐκφράζουν ἕνα εἶδος οἰκιακῆς οἰκονομίας στό χαρτί τῆς γραφῆς ἤ καί ἕνα εἶδος ἐξοικονόμησης προσωπικοῦ χώρου μέσα σ᾽ ἕνα σπιτικό. [1]


Θραύσματα ὡς  Ἄσματα: ἀπό τά ἐπιστολικά ποιήματα τῆς Ἔμιλυ Ντίκινσον

Α 193/194

Τόν εἶχ’ ἀφήσει
ἐγώ νά ζήσει

A 278
Κοιτάω πίσω
χρονικά
μέ μάτια εὐγενικά-

Ἔκανε
ἐκεῖνος τελικά
ὅ,τι καλύτερο μποροῦσε-

Πόσο ἁπαλά
ὁ ἥλιος του
βουτᾶ
τρεμάμενος
στῆς φύσης
τῆς ἀνθρώπινης
τή δύση-


A 252

Σ᾽ αὐτή τή σύντομη Ζωή
πού διαρκεῖ
ἁπλά καί μόνο
μία ὧρα
Πόσα πολλά –
μά πόσα
λίγα– ἔχουμε  μές
στήν ἐξουσία μας


Α 416

Τό Ξωτικό
μές τά Φυτά
εἶναι τό
Μανιτάρι

A 496/497

βλέμμα
πού σταματῶ
Γι’ Αύτό
νά ζῶ-


A 539/539a

Εἶναι ἐκεῖνοι
οἱ ἀπό πρόθεση
ρηχοί
καί μόνο
ἀπό
λάθος τους
βαθιοί


A 636 /636a

Συγχώρησε
τήν Ἔμιλυ καί
τ᾽ Ἄτομά της
Εἶναι μικρό
σέ ἰστό
τό Ἄστρο
τοῦ Βορρᾶ
ὑπονοε ὄμως
πολλά
κι᾽
ἐλέγχει.



  
1) Α 193/194

I gave him leave
to live

2) 278

 Look back
on Time
with kindly
Eyes-
He doubtless
did his best-
How softly
sinks that (his)
trembling sun
in Human
Nature's West-


3)  A 252

In this short Life
that only lasts an hour
merely
How much –how
little – is
within our
power

4)Α 416

The
Mushroom
is the Elf
of Plants



5) A 496/497

gaze
For Which
I cease
to live

6) A 539/539a

There are those
who are shallow
intentionally
and only
profound
by
accident

7) A 636 /636a

Excuse
Emily and  
her Atoms  
The North  
Star is  
of small 
fabric  
but it 
implies 
much 
presides 
yet.







[1] Από το έργο των: Bervin, J., Werner, M. (Edit. 2013). The Gorgeous Nothings: Emily Dickinson's Envelope Poems. Νέα Υόρκη: Granary Books. Για περισσότερα βλ. Bervin, J., Dickinson, E., Studies in Scale. Excerpts from The Gorgeous Nothings, σε: http://www.poetryfoundation.org/poetrymagazine/article/246738











































ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA