Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά

ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ

Γράφονται ακόμη.
Τους σκέφτεσαι καθώς υποκρίνεσαι
στα ανυπόμονα μάτια που σου εύχονται
το τελευταίο βράδυ του έτους.
Γράφονται μόνον σε αρνητικό
μέσα στο μαύρο των χρόνων
όπως αποπληρώνεις ένα ενοχλητικό χρέος
που ήταν παλιό, ετών.
Όχι δεν είναι πια η ευχάριστη η άσκηση.
Γελούν μερικοί: εσύ έγραφες για την Τέχνη.
Ούτε εγώ το ήθελα που ήθελα πολύ ανώτερα.
Γράφεις στίχους για να αδειάσεις ένα φορτίο
και να περάσεις στο επόμενο. Αλλά υπάρχει
πάντα ένα παραπανίσιο βάρος, δεν αρκεί ποτέ
ένας κάποιος στίχος
αν αύριο τον ξεχνάς ακόμη κι εσύ ο ίδιος.


ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ

Μαύρη ζώνη μποτάκια μαύρα
μαύρο και το μαλακό μπερεδάκι
όλος στη μαύρη του πανοπλία μέσα
στέκεται στη μπάρα υψώνοντας
ένα πανό με την επιγραφή: Ich bin
stolz ein Dichter zu sein
μόλις κουνώντας τα χείλη.
Είμαι υπερήφανος που είμαι ποιητής.
Γιατί τόση μαυρίλα;
τον ρωτάω με το βλέμμα.
Ντύνομαι το δικό σας πένθος
πίσω από μαύρα γυαλιά
με το βλέμμα μού αποκρίνεται


ΠΟΙΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΠΡΕΡΑ: ΔΥΟ ΕΠΟΧΕΣ

Χρειάζεται ένας αιώνας περίπου
-φλεγόταν ο Ουνγκαρέτι στην είσοδο
της Γκαλερί Απολινέρ-
χρειάζεται όλος ο κόπος όλο το κακό
όλο το σάπιο αίμα
όλο το αγνό αίμα
ενός ολόκληρου αιώνα για να φτιαχτεί ένας…
(Στο μεταξύ
στο απέναντι πεζοδρόμιο
δυο-δυο πιασμένοι αγκαζέ
δυο-δυο μισώντας αλλήλους
μέσα από γουργουρητά αμοιβαίας αγάπης

έξι παρέλασαν. Έξι).
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA