Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


Όταν μας επισκέπτεται λοιπόν, η «έμπνευση» καθόμαστε μπροστά στο πληκτρολόγιο (ελάχιστοι γράφουν πλέον με το μολύβι στο χέρι-και η διαφορά φαίνεται αμέσως): ο βαθμός δυσκολίας της ανάγνωσης προδικάζει την δυσκολία της γραφής τους. Εύκολα ποιήματα γράφονται με εύκολο τρόπο κατευθείαν στο πληκτρολόγιο και τα διακρίνεις αμέσως αν τα μεταφέρεις στο word. Δεν κοκκινίζει ούτε μια λέξη. Διαβάζοντας επαγγελματικά από ένα σημείο και μετά δεν χρειάζεται καν να περάσεις το κείμενο στο word, καταλαβαίνεις αμέσως πόσες «κοκκινισμένες» λέξεις που δεν αποδέχεται το Microsoft Word έχει το θάρρος να χρησιμοποιήσει ο ποιητής. Έρευνες έχουν αποδείξει την απόλυτη συνάφεια της χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος με την έκρηξη της γραφομανίας στην εποχή μας, και ειδικά με την αυξημένη παραγωγή πεζογραφίας. Τα μυθιστορήματα τα ξεπετάμε πλέον μέσα σε δυο μήνες το πολύ, και στο τέλος της χρονιάς μπορεί να έχουμε γράψει, εκδώσει και πουλήσει ακόμη κι έξι διαφορετικούς τίτλους.


Όπως καταλαβαίνουμε επίσης που βάζει το χέρι του ο ποιητής όταν γράφει: αν το βάζει στην καρδιά, στην κοιλιά ή (καλύτερα ακόμη) πιο κάτω. Αν ο συναισθηματισμός είναι το πρώτο σκαλοπάτι «έκφρασης» της πλούσιας κι ευαίσθητης καρδούλας σας, για να αρχίσετε να γράφετε όχι μόνο μετά τους χωρισμούς σας, αλλά με οποιαδήποτε κλιματολογική συνθήκη συναισθημάτων, είναι απαραίτητο να αρχίσετε να μετακινείτε το χέρι σας στην κοιλιά κι ακόμη καλύτερα στα αχαμνά σας. Τρέξτε να αγοράσετε επειγόντως μολύβια, χαρτιά και λεξικά.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA