Ο Αρτέμης Μαυρομμάτης γράφει στο frear.gr για τις "Μικρές Καταιγίδες" της Βικτωρίας Γεροντάσιου (Εκδ. Θράκα, 2018)

Η Βαρβάρα Ρούσσου γράφει στο περιοδικό "ο αναγνώστης" για τον "Φόνο του λευκού" (Θράκα, 2017) του Παναγιώτη Δημητριάδη

Ο Πέτρος Γκολίτσης γράφει στην Εφημερίδα Των Συντακτών για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Η Ζέττα Μπαρμπαρέσσου στις "500 λέξεις" της Καθημερινής. Από τις εκδόσεις Θράκα κυκλοφορεί το βιβλίο της "Ρωμαϊκή Ώχρα και άλλες ιστορίες".

Από την παρουσίαση του "Παγοθραυστικού" (Εκδόσεις Θράκα, 2018) της Ελίνας Αφεντάκη, στην Αθήνα.

Από την παρουσίαση του "Χρονορυχείου" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου, στην Έδεσσα.

Η "Διώρυγα μεταξύ νεφών" (Εκδ. Θράκα, 2018) του Φάνη Παπαγεωργίου, ανάμεσα στα "βιβλία για το καλοκαίρι" της εφ. Καθημερινής από τον Άθω Δημουλά.

Από την παρουσίαση της "Δυνάστρας Μήτρας" (Εκδ. Θράκα, 2018) της Ευσταθίας Παύλου-Κατράκη, στο Ιδιώνυμο, στον Κορυδαλλό.


Όταν μας επισκέπτεται λοιπόν, η «έμπνευση» καθόμαστε μπροστά στο πληκτρολόγιο (ελάχιστοι γράφουν πλέον με το μολύβι στο χέρι-και η διαφορά φαίνεται αμέσως): ο βαθμός δυσκολίας της ανάγνωσης προδικάζει την δυσκολία της γραφής τους. Εύκολα ποιήματα γράφονται με εύκολο τρόπο κατευθείαν στο πληκτρολόγιο και τα διακρίνεις αμέσως αν τα μεταφέρεις στο word. Δεν κοκκινίζει ούτε μια λέξη. Διαβάζοντας επαγγελματικά από ένα σημείο και μετά δεν χρειάζεται καν να περάσεις το κείμενο στο word, καταλαβαίνεις αμέσως πόσες «κοκκινισμένες» λέξεις που δεν αποδέχεται το Microsoft Word έχει το θάρρος να χρησιμοποιήσει ο ποιητής. Έρευνες έχουν αποδείξει την απόλυτη συνάφεια της χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος με την έκρηξη της γραφομανίας στην εποχή μας, και ειδικά με την αυξημένη παραγωγή πεζογραφίας. Τα μυθιστορήματα τα ξεπετάμε πλέον μέσα σε δυο μήνες το πολύ, και στο τέλος της χρονιάς μπορεί να έχουμε γράψει, εκδώσει και πουλήσει ακόμη κι έξι διαφορετικούς τίτλους.


Όπως καταλαβαίνουμε επίσης που βάζει το χέρι του ο ποιητής όταν γράφει: αν το βάζει στην καρδιά, στην κοιλιά ή (καλύτερα ακόμη) πιο κάτω. Αν ο συναισθηματισμός είναι το πρώτο σκαλοπάτι «έκφρασης» της πλούσιας κι ευαίσθητης καρδούλας σας, για να αρχίσετε να γράφετε όχι μόνο μετά τους χωρισμούς σας, αλλά με οποιαδήποτε κλιματολογική συνθήκη συναισθημάτων, είναι απαραίτητο να αρχίσετε να μετακινείτε το χέρι σας στην κοιλιά κι ακόμη καλύτερα στα αχαμνά σας. Τρέξτε να αγοράσετε επειγόντως μολύβια, χαρτιά και λεξικά.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA