Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά


Όταν μας επισκέπτεται λοιπόν, η «έμπνευση» καθόμαστε μπροστά στο πληκτρολόγιο (ελάχιστοι γράφουν πλέον με το μολύβι στο χέρι-και η διαφορά φαίνεται αμέσως): ο βαθμός δυσκολίας της ανάγνωσης προδικάζει την δυσκολία της γραφής τους. Εύκολα ποιήματα γράφονται με εύκολο τρόπο κατευθείαν στο πληκτρολόγιο και τα διακρίνεις αμέσως αν τα μεταφέρεις στο word. Δεν κοκκινίζει ούτε μια λέξη. Διαβάζοντας επαγγελματικά από ένα σημείο και μετά δεν χρειάζεται καν να περάσεις το κείμενο στο word, καταλαβαίνεις αμέσως πόσες «κοκκινισμένες» λέξεις που δεν αποδέχεται το Microsoft Word έχει το θάρρος να χρησιμοποιήσει ο ποιητής. Έρευνες έχουν αποδείξει την απόλυτη συνάφεια της χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος με την έκρηξη της γραφομανίας στην εποχή μας, και ειδικά με την αυξημένη παραγωγή πεζογραφίας. Τα μυθιστορήματα τα ξεπετάμε πλέον μέσα σε δυο μήνες το πολύ, και στο τέλος της χρονιάς μπορεί να έχουμε γράψει, εκδώσει και πουλήσει ακόμη κι έξι διαφορετικούς τίτλους.


Όπως καταλαβαίνουμε επίσης που βάζει το χέρι του ο ποιητής όταν γράφει: αν το βάζει στην καρδιά, στην κοιλιά ή (καλύτερα ακόμη) πιο κάτω. Αν ο συναισθηματισμός είναι το πρώτο σκαλοπάτι «έκφρασης» της πλούσιας κι ευαίσθητης καρδούλας σας, για να αρχίσετε να γράφετε όχι μόνο μετά τους χωρισμούς σας, αλλά με οποιαδήποτε κλιματολογική συνθήκη συναισθημάτων, είναι απαραίτητο να αρχίσετε να μετακινείτε το χέρι σας στην κοιλιά κι ακόμη καλύτερα στα αχαμνά σας. Τρέξτε να αγοράσετε επειγόντως μολύβια, χαρτιά και λεξικά.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA