Ο Αρτέμης Μαυρομμάτης γράφει στο frear.gr για τις "Μικρές Καταιγίδες" της Βικτωρίας Γεροντάσιου (Εκδ. Θράκα, 2018)

Η Βαρβάρα Ρούσσου γράφει στο περιοδικό "ο αναγνώστης" για τον "Φόνο του λευκού" (Θράκα, 2017) του Παναγιώτη Δημητριάδη

Ο Πέτρος Γκολίτσης γράφει στην Εφημερίδα Των Συντακτών για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Η Ζέττα Μπαρμπαρέσσου στις "500 λέξεις" της Καθημερινής. Από τις εκδόσεις Θράκα κυκλοφορεί το βιβλίο της "Ρωμαϊκή Ώχρα και άλλες ιστορίες".

Από την παρουσίαση του "Παγοθραυστικού" (Εκδόσεις Θράκα, 2018) της Ελίνας Αφεντάκη, στην Αθήνα.

Από την παρουσίαση του "Χρονορυχείου" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου, στην Έδεσσα.

Η "Διώρυγα μεταξύ νεφών" (Εκδ. Θράκα, 2018) του Φάνη Παπαγεωργίου, ανάμεσα στα "βιβλία για το καλοκαίρι" της εφ. Καθημερινής από τον Άθω Δημουλά.

Από την παρουσίαση της "Δυνάστρας Μήτρας" (Εκδ. Θράκα, 2018) της Ευσταθίας Παύλου-Κατράκη, στο Ιδιώνυμο, στον Κορυδαλλό.

Το  #bookchallenge (ένα διαδικτυακό παιγνίδι με τους εξής κανόνες: 1) Γράφεις στο status σου μια λίστα με 10 βιβλία που σου 'χουν μείνει στο μυαλό. 2) Μην το πολυσκεφτείς, δράσε αυθόρμητα. 3) Δεν χρειάζεται να είναι τα μεγαλύτερα έργα της λογοτεχνίας μόνο βιβλία που σ' έχουν επηρεάσει), σε επίπεδο μιας φάτσο-ελαφρότητας (που λέει κι ο φίλος μου Παναγιώτης Τριτάρης), αποδείχτηκε εν τέλει αληθινά χρήσιμο.
 Ανάμεσα στην προσπάθεια να κρύψεις φανερώνοντας και να φανερώσεις κρύβοντας, βγάλαμε κάποια πρόχειρα συμπεράσματα: πρώτο, πως η ομοιομορφία στη γραφή οφείλεται στην ομοιομορφία των αναγνωσμάτων. Δεύτερο, πως οι πραγματικές ανακαλύψεις που κάνει ο αναγνώστης παραμένουν κρυφές όπως και παλιότερα. Οι συνομήλικοι φίλοι μου δεν ανακοινώναμε ποτέ τις ανακαλύψεις μας, τις κρατούσαμε κρυφές, μόνο για τον εαυτό μας φοβούμενοι πως αν τις μοιραστούμε με τους άλλους, θα έχαναν κάτι από τη μαγεία τους.
Τρίτο συμπέρασμα: η υποψία μας περί ναρκισσισμού για έναν εκδότη-ποιητή επιβεβαιώθηκε. Στα δέκα βιβλία ο αθεόφοβος έχει συμπεριλάβει το της γυναίκας του, και το δικό του… (παρέχοντάς μας τα πειστήρια πως η αρχική μας διάγνωση ήταν ορθή).
Ένας άλλος ανεκδιήγητος ποιητής-εκδότης είχε στήσει ολόκληρη ανθολογία της γενιάς του εβδομήντα μόνο και μόνο για να συμπεριλάβει τον εαυτό του…

Τα παιδία αποκαλύπτονται πάντα μέσα από το παιγνίδι κι η άρνηση κάποιων να μην παίζουν υποδηλώνει απλά το φόβο τους να μη γελοιοποιηθούν… 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA