Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

Τίποτα δεν παλιώνει πιο γρήγορα από το νέο. Όταν έγραφε ο Μπόρχες το συγκεκριμένο αφορισμό, είχε κατά νου του τις διάφορες πρωτοπορίες που ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια στις αρχές του εικοστού αιώνα, τους διάφορους μικρούς –ισμούς. Είχε θητεύσει και ο ίδιος στο δικής του έμπνευσης «ουλτρα-ισμό», και με τα χρόνια είχε καταλήξει στην άποψη πως το παλιό είναι πιο ανθεκτικό από το καινούριο στη λογοτεχνία.
Στην εποχή μας όπου δεν υπάρχουν λογοτεχνικά κινήματα φυτρώνουν διάφορα λετριστικά παιγνίδια. Ποιητές διαφόρων ηλικιών επιμένουν να προωθούν μια λανθασμένη άποψη του καινούργιου που συνίσταται σε διάφορα τεχνάσματα με την τυπογραφική απεικόνιση των στίχων και κυρίως με τις γραμματοσειρές: αλλάζοντας γραμματοσειρά από στίχο σε στίχο νομίζουν πως προσδίδουν αξία στα πενιχρά συνήθως λεγόμενά τους. Το ποίημα και ανάποδα να το γράψεις δεν θα μείνει αν δεν έχει κάτι να πει. Η πρόσθετη αξία του δεν είναι ο τρόπος εμφάνισής του ούτε ανανεώνεις τη λογοτεχνία με αυτό τον τρόπο. Ο καινούργιος τρόπος βρίσκεται πάντα στην εκφορά του λόγου κι όχι στην τυπογραφική του απεικόνιση.
Φίλος πεζογράφος προτίμησε να αποσύρει τη συνεργασία του από ηλεκτρονικό περιοδικό επειδή δεν του είχαν τηρήσει κάποια μεσοδιαστήματα στη δημοσίευση του κειμένου του. Δεν ήξερε πως ο νεοτερισμός της γραφής του δεν βρισκόταν στην τυπογραφική του αναπαράσταση αλλά στα γραφόμενά του. 


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA