Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Η Γκαμπριέλα Ρόσας [Gabriela Rosas] είναι μια από τις νέες και πιο σημαντικές ποιητικές φωνές της Βενεζουέλας.

Καρτ Ποστάλ

Ένα στόμα είναι μόνο αυτό
εώς ότου ανοίξει στα δύο
και κυριεύσει την καταιγίδα που είσαι
τότε τρέμεις
σ' ένα στόμα χωρά όλη η βροχή

μετάφραση: Στάθης Ιντζές

*

Postal

Una boca es sólo eso
hasta que te abre en dos
y habita la tormenta que eres
entonces tiemblas
en una boca cabe toda la lluvia.




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA