Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου




Ένας μάρτυρας του Ιεχωβά κτυπά με διακριτικότητα, και προσοχή, μια πόρτα, στο Ναϊρόμπι της Κένυας ή στο Πέραμα – σε μια λαϊκή πολυκατοικία. Η σύντροφός του, πιο αποφασιστική, ίδιας ηλικίας, χρησιμοποιεί το ρόπτρο, παρακάμπτοντας την αμηχανία του: καθώς αδράχνει το επίχρυσο χεράκι για να ακουστεί, τού αγγίζει ελαφρά την παλάμη. Τού χαμογελάει κι εκείνος κοκκινίζει, μέσα από το σφιχτό, ζεστό γιλέκο του. Ακούγονται πολύ απαλά αλλά σταθερά βήματα, που πλησιάζουν, πίσω από την ετοιμόρροπη πόρτα˙ μάλλον από ξυλοπάπουτσα. Ο σύρτης τραβιέται˙ οι χιλιαστές χαϊδεύουν ασυνείδητα την Αγία Γραφή, που κρατούν υπό μάλης, και, για ένα δευτερόλεπτο, ο νεαρός σκέπτεται να ρωτήσει τη σύντροφό του ποιο είναι το αγαπημένο της χωρίο˙ εντωμεταξύ, από την καταχνιά του διάδρομου, που ανοίγει μπροστά τους στο κατώφλι της πόρτας, ξεπροβάλλει και τους καλεί, χωρίς δεύτερη κουβέντα, στο σπίτι Του, ο Ιησούς Χριστός.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA