Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου


ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ ΜΟΥ


Κάποτε η μάνα μου ήταν ελαφίνα.
Τα χρυσοκάστανα μάτια
η χάρη
έμειναν μαζί της από την εποχή εκείνη της ελαφίσιας της ζωής.

Να τη, λοιπόν
μισή άγγελος μισή άνθρωπος -
και στη μέση Μάνα.
Όταν τη ρώταγα τι θα ‘θελε να ήταν:
«έν’ αηδόνι», μου ‘λεγε.

Τώρα είν’ ένα αηδόνι η μάνα μου.
Κάθε νύχτα την ακούω
στον κήπο του άγρυπνου ονείρου μου.
Τραγουδά τη Σιών των προγόνων
την πάλαι ποτέ Αυστρία τραγουδά
τα βουνά τραγουδά και τα δάση 
οξιάς της Μπουκοβίνας.
Νανουρίσματα
μου τραγουδάει κάθε νύχτα
το αηδόνι μου
στον κήπο του άγρυπνού μου ονείρου.




ΚΑΤΑΠΛΗΞΗ II


Πίσω απ' τη χαρά μου
κρυφανασαίνει η θλίψη

Πίσω απ' τη θλίψη
κρύβεται η κατάπληξή μου

πέρα απ' τη χαρά και πέρα απ' τη θλίψη
και πάνω απ’ όλα
τι υπήρχε
τι υπάρχει και

τι θα υπάρχει
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA