Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.


Τα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης φοιτούσα σε μία στρατιωτική σχολή της χώρας-(η"κατάσταση των πραγμάτων" κάπως σαν την "Πόλη και τα Σκυλιά",στο ομότιτλο βιβλίο του Sepulveda) και στο αντιφατικό αυτό "πλαίσιο"-που λένε και οι ψυχίατροι,προσπαθούσα με να επιβιώσουμε ψυχικά επιστρατεύοντας την όποια "τρέλα" διέθετε ο καθένας από μας,εγώ και οι συμμαθητές μου:την ανάγνωση "λάθρα" "αλλότριων αναγνωσμάτων"-απαγορεύονταν ακόμη και οι αθλητικές εφημερίδες-,το κλασσικό ραδιοφωνάκι στα αναγνωστήρια της Σχολής("λαθραίο" κι'αυτό),αλλά,πάνω απ'όλα τις ΚΟΠΑΝΕΣ.
-Η επίσημη γραμμή του Κράτους εκείνο τον καιρό,περιλάμβανε την "αποχουντοποίηση",όπως λεγόταν,είχε δοθεί και εντολή μάλιστα να μην υποστούμε,σαν πρωτοετείς μαθητές,το λεγόμενο "καψόνι"...
-Έλα μου ντέ,που τα βράδια μετά το σιωπητήριο είχε και καψόνι και "κατήχηση"(ή "διαφωτισμό",όπως επίσης αποκαλούνταν η παραμονή μας ιδεολογικοπολιτικά,στο "σωστό"το δρόμο).Διαφωτιστές μας οι "Μοσχαναθρεμμένοι"-όπως,διφορούμενα και κατ'ευφημισμό αποκαλούσα τους γαλουχηθέντες  στη διάρκεια της επταετίας,μαθητές της σχολής.
Κάποιο πρωί,άνοιξη θά'τανε,αφού πήραμε με τη σειρά διάφορα μπαράκια της συμπρωτεύουσας,επιστρέφαμε,μιά παρέα "κοπανατζήδων" μαθητών",με σκοπό την ετοιμόρροπη από το ξενύχτι παρουσία μας στην πρωινή ζωή της σχολής,πανομοιότυπη,όπως πάντα,για όλα τα στρατόπεδα της επικράτειας:Εγερτήριο-Γυμναστική-Ρόφημα"(πρωινό)-Αναφορά Σχολής.
-Αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα:να μη μας πάρουν είδηση,τη στιγμή που δρασκελίζαμε τη "μάντρα",όπως αποκαλούσαμε τον τσιμεντένιο τοίχο ύψους τριών περίπου μέτρων,που περιέβαλε τις εγκαταστάσεις της σχολής.Επειδή,από την επίσημη Πύλη της Σχολής-μία και μόνη-δεν γινόταν να μπούμε,σαν "κύριοι".

-Και μας ΤΣΑΚΩΣΑΝ.
Και ο Επόπτης στάθηκε μπροστά μου.
-"Θα σου τη χαρίσω"μου είπε."Αρκεί να μου απαντήσεις σε μία  ερώτηση,που με τρώει,καιρό τώρα".-
-Περίμενα την ερώτηση.Για την ακρίβεια,την είχα ΨΥΛΛΙΑΣΤΕΙ.
"Με ΜΑΣ είσαι",μου λέει ή με τους "
 ΑΛΛΟΥΣ;"
-Και τί να πείς;Καθ'όσον,έλεγα,από μέσα μου,στη διάρκεια της νύχτας μπορεί νά 'γινε και κανένα πραξικοπηματάκι,καμμιά "μίνι" κινησούλα από χαμηλόβαθμα "σταγονίδια"(ο μόνιμος φόβος των κυβερνόντων,στα πρώτα χρόνια μετά τη δικτατορία,κλπ.,κλπ.).Και τότε,ύπουλα, ένα άλλο ερώτημα,αυτονόητο,αναδυθηκε
,μέσα μου.
ΠΟΙΟΣ βρισκόταν ΣΗΜΕΡΑ στην εξουσία;
-"ΜΕ ΜΑΣ",του λέω.
-"με Μας,δηλαδή με ΠΟΙΟΥΣ;"
-Άλλη καλή ερώτηση αυτή..
-Με ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,του απαντώ,αλλά δεν τό´πιασε το υπονοούμενο.

-Και,φυσικά,τιμωρήθηκα,και'γώ και οι υπόλοιποι,οι "εξελθόντες λάθρα".
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA